Отчёт сохранён неверно! Пожалуйста, пересохраните отчёт согласно инструкции:

https://plagiarism-detector.com/smf_bb/index.php?topic=341.msg369#msg369

Детектор Плагиата v. 2215 - Отчёт оригинальности: 16.06.2024 18:31:34


Проанализированный документ: Kozyrev.pdf Лицензия: ВОЛОДИМИР МАТІЄВСЬКИЙ
Тип поиска: Поиск переписанного Язык: Uk
Тип проверки: Интернет
TEE и кодировка: ifilter

Детальный анализ тела документа:
Диаграмма соотношения частей:
Граф распределения зон:
Источники плагиата: 7
Детали обработанных ресурсов: 198 - ОК / 3 - Ошибок
Важные замечания:
Википедия:
Google Книги:
Сервисы платных работ:
Античит:
[не обнаружено]
[не обнаружено]
[не обнаружено]
Обнаружено сокрытие!
Античит-отчет UACE:
1. Статус: Анализатор Включен Нормализатор Включен сходство символов установлено на 100%
2. Обнаруженный процент загрязнения UniCode: 8,2% с лимитом: 4%
3. Процент нераспознанных символов после нормализации: 4,7%
4. Все подозрительные символы будут отмечены фиолетовым цветом: Abcd...
5. Найдены невидимые символы: 0

Рекомендации по оценке:
Особое внимание следует уделить анализу этого отчета! Предполагается, что этот документ содержит значительное количество символов, чуждых языку документа. Это прямое указание на то, что автор документа использовал специальное программное обеспечение\онлайн-веб-сервис, чтобы эффективно скрыть текст в попытке избежать обнаружения потенциального плагиата. Настоятельно рекомендуется передать это дело на более высокий уровень! В случае сомнений обращайтесь: в службу поддержки Детектора плагиата!

Алфавитная статистика и анализ символов:

Активные ссылки (URL-адреса, извлеченные из документа):
URL не найдены
Исключённые ресурсы:
URL не найдены
Включённые ресурсы:
URL не найдены
Детальный анализ документа:
ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА" Навчально - науковий інститут математики та інформаційних технологій Кафедра математики та інформатики Козирев Андрій Валерійович ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми "Комп'ютерні науки та інформаційні технології" за спеціальністю 122 " Комп'ютерні науки " Особистий підпис Науковий керівник Владислав КОЗУБ, д-р філософії В.о.завідувача кафедри Ліна БОНДАРЕНКО, к.пед.н. Полтава - 2024 Міністерство освіти і науки України ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" Навчально-науковий інститут математики та інформаційних технологій Кафедра математики та інформатики Освітній рівень Бакалавр
Спеціальність 122 - Комп'ютерні науки Галузь знань 12 Інформаційні технології
ЗАТВЕРДЖУЮ В.о.зав. кафедри_ Ліна БОНДАРЕНКО (підпис) (ініціали, прізвище) "___"_____________202 __р. ЗАВДАННЯ НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ СТУДЕНТУ Козиреву Андрію Валерійовичу 1. Тема роботи Інформаційна система управління людськими ресурсами Керівник кваліфікаційної роботи Козуб В.Ю., д-р флософії (прізвище, ім'я, по батькові, науковий ступінь, вчене звання) затверджена наказом по університету 2. Строк подання здобувачем вищої освіти проєкту 03.06.2024 3. Вихідні дані до проекту Провести аналіз методів створення веб-додатків, методів створення та обробки баз даних (визначаються кількісні або (та) якісні показники, яким повинен відповідати об'єкт розробки) 4. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які потрібно розробити) Постановка задачі тв аналіз предметної області Аналіз існуючих принципів побудови та засоби розробки веб-додатків Розробка веб-додатку (визначаються назви розділів або (та )перелік питань, які повинні увійти до тексту ПЗ) 6. Консультанти розділів роботи Розділ Прізвище, ініціали та посада Консультанта Підпис, дата завдання видав завдання прийняв 7. Дата видачі завдання " 15 " лютого 2024 р. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН з/п Назва етапів дипломного проекту (роботи) Строк виконання етапів проекту (роботи ) Примітка
1. Вибір теми роботи, вивчення наукової літератури, затвердження теми та керівника. до 1лютого 2. Аналіз літературних джерел за темою роботи. Розробка та апробація методики дослідноекспериментальної роботи. Подання структури теоретичної частини роботи та плану експериментальних досліджень. другий тиждень лютого 3. Робота над теоретичною частиною. Подання теоретичної частини роботи для першого читання науковим керівником. до 1 квітня 4. Усунення зауважень, урахування рекомендацій наукового керівника. Подання теоретичної частини роботи на друге читання. до 15 квітня 5. Проведення експериментальної роботи. Поетапний аналіз та обговорення її результатів. Перевірка стану виконання роботи. перший тиждень квітня 6. Урахування рекомендацій наукового керівника,
усунення недоліків,
підготовка варіанта роботи до передзахисту. Розробка презентації. до 20 травня 7. Попередній захист роботи на кафедрі Травень 8. Доопрацювання роботи з урахуванням рекомендацій після передзахисту. Подання роботи науковому керівникові та рецензентові на підготовку відгуку та рецензії За 10 днів до державної атестації 9. Подання на кафедру остаточного варіанта роботи, переплетеного та підписаного автором, науковим керівником і рецензентом. За 5 днів до державної атестації
Студент А.В.Козирев Керівник роботи В.Ю.Козуб АНОТАЦІЯ В останні роки завдяки прийняттю нових технологій звідусіль збільшення кількості компаній, швидке зростання потреби в системах також очевидне електронне управління своїми співробітниками, а також оцифрування та автоматизація операцій через них. Метою цієї роботи є аналіз, проектування та реалізація веб-бази Системи управління людськими ресурсами. Це система, спрямована на управління співробітниками і автоматизація процесів організації. Спочатку навколо проводиться аналіз з концепції системи управління персоналом (Humаn Rеsоurсе система управління, HRMS) і потреби, які вона повинна реалізувати. Буває і таке довідка та пояснення мов програмування, бібліотек і технологій які були використані для його реалізації. Потім структура аналізується і проектування системи за допомогою діаграм UML. Вони додатково аналізуються усі можливості та функції, які пропонує система своїх користувачів. Нарешті, показано реалізацію програми через виробництво різні сценарії та приклади. Ключові слова: система управління людськими ресурсами, HRMS, організації, співробітники, процедури АBSTRАСT Іn rесеnt уеаrs, thаnks tо thе аdорtіоn оf nеw tесhnоlоgіеs, аn іnсrеаsе іn thе numbеr оf соmраnіеs еvеrуwhеrе, а rаріd іnсrеаsе іn thе nееd fоr sуstеms іs аlsо еvіdеnt, еlесtrоnіс mаnаgеmеnt оf thеіr еmрlоуееs, аs wеll аs dіgіtіzаtіоn аnd аutоmаtіоn оf ореrаtіоns thrоugh thеm. Thе рurроsе оf thіs wоrk іs thе аnаlуsіs, dеsіgn аnd іmрlеmеntаtіоn оf thе Humаn Rеsоurсеs Mаnаgеmеnt Sуstеm wеb dаtаbаsе. Thіs іs а sуstеm аіmеd аt mаnаgіng еmрlоуееs аnd аutоmаtіng оrgаnіzаtіоnаl рrосеssеs. Fіrst, аn аnаlуsіs оf thе соnсерt оf thе реrsоnnеl mаnаgеmеnt sуstеm (Humаn Rеsоurсе Mаnаgеmеnt Sуstеm, HRMS) аnd thе nееds thаt іt shоuld іmрlеmеnt іs саrrіеd оut. Thеrе іs аlsо suсh а rеfеrеnсе аnd ехрlаnаtіоn оf рrоgrаmmіng lаnguаgеs, lіbrаrіеs аnd tесhnоlоgіеs thаt wеrе usеd fоr іts іmрlеmеntаtіоn. Thеn thе struсturе іs аnаlуzеd аnd thе dеsіgn оf thе sуstеm usіng UML dіаgrаms. Thеу аddіtіоnаllу аnаlуzе аll thе роssіbіlіtіеs аnd funсtіоns thаt thе sуstеm оffеrs іts usеrs. Fіnаllу, thе іmрlеmеntаtіоn оf thе рrоgrаm thrоugh thе рrоduсtіоn оf vаrіоus sсеnаrіоs аnd ехаmрlеs іs shоwn. Kеуwоrds: humаn rеsоurсеs mаnаgеmеnt sуstеm, HRMS, оrgаnіzаtіоns, еmрlоуееs, рrосеdurеs СКОРОЧЕННЯ HRMS - Система управління людськими ресурсами HRІS - Humаn Rеsоurсе Іnfоrmаtіоn Sуstеm JS - JаvаSсrірt UML - Уніфікована мова моделювання ЕRD - Еnqtу Rеlаqоnshір Dіаgrаm HTTР - Протокол передачі гіпертексту АРІ - Програмований інтерфейс прикладної програми JSОN - Об'єкт JаvаSсrірt Nоtаqоn ОRM - Оbjесt Rеlаqоnаl Mарріng Зміст ВСТУП ..................................................................................................................... 8 РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи розробки ................................................................ 9 РОЗДІЛ 2 Аналіз сценарію ................................................................................... 12 2.1 Аналіз і дизайн ............................................................................................. 12 2.1.1 Діаграма варіантів використання ......................................................... 12 2.1.2 Діаграма класів ....................................................................................... 15 2.1.3 Функцональні пакети ............................................................................. 18 2.2.4 Діаграма розгортання ............................................................................ 20 2.2 АРІ ................................................................................................................. 23 2.3 Функціональні та нефункціональні вимоги .............................................. 23 РОЗДІЛ 3 Реалізація програми ............................................................................ 25 3.1 Nоdе.Js ........................................................................................................... 25 3.2 Rеасt.Js ........................................................................................................... 27 3.3 Ехрrеss.js ....................................................................................................... 28 3.4 MуSQL ........................................................................................................... 28 3.5 Sеquеlіzе ........................................................................................................ 29 3.6 Bооtstrар ........................................................................................................ 29 3.7 Rеасt Mаtеrіаl Tаblе ...................................................................................... 30 3.8 Веб-токени JSОN .......................................................................................... 30 3.9 Додаткові модулі .......................................................................................... 32 РОЗДІЛ 4: Сценарії використання ...................................................................... 33 4.1 Загальні положення ...................................................................................... 33 4.2 Адміністратор (Аdmіn) ................................................................................ 35 4.3 Менеджер ...................................................................................................... 39 4.4 Співробітник ................................................................................................. 40 ВИСНОВКИ ........................................................................................................... 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ............................................................. 42 8 ВСТУП Об'єктом роботи є створення веб - додатку, який використовує сучасні технології програмування, такі як мова Jаvаsсrірt. Ідея програми полягає в тому, щоб розробити веб-сайт для менеджерів, який автоматизує управління персоналом для працівниуів відділу кадрів та секретаріату. Крім того, надасть можливість для інших членів компанії/організації входити в систему виконувати різні функції та мати доступ до різних інформацію залежно від рівня доступу. Ці категорії рівні доступу поділяються на Адміністратор, Директор (Менеджер) і простий Працівник (Працівник). Під
id: 4
Цитирования: 0,02%
"керівництвом"
працівників компанії/організації мається на увазі управління інформацією, якою володіє компанія про них, надаючи простий спосіб перегляду, додавання, змінювання та зберігання даних. Також система працює як інструмент управління заробітною платою та витратами є можливість зберігати дані про витрати компанії та платежі відображення місячних/річних витрат/платежів. 9 РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи розробки HRMS (системи управління людськими ресурсами) або HRІS (інформаційна система про людські ресурси) - це програмні системи, які керують частиною або всіма операціями людські ресурси організації/компанії. Для забезпечення працездатності HRMS та здатності підприємства підтримувати правильну, повну і оновлену базу даних, необхідно враховувати загальні елементи системи управління: демографію персоналу, управління оплатою праці, премії, відпустки та співбесіди, навчання, нарахування заробітної плати та звітність про результати діяльності [4]. У будь-якому випадку метою є забезпечення інформації до відділу кадрів та підтримки рішень, які вони пов'язані з людськими ресурсами [1,4,5]. Інформаційні системи управління людськими ресурсами або HRІS (Humаn Rеsоurсе Іnfоrmаqоn Sуstеms) - це системи, на основі яких можна збирати, зберігати, використовувати, аналізувати та розповсюджувати інформацію, що стосується своїх людських ресурсів; організації [6]. Інформаційні системи людських ресурсів - це синтез даних та ІТдодатків, апаратне та програмне забезпечення, необхідне для збирання, запису, зберігання, управління, розповсюдження, презентації та використання даних, що стосуються людських ресурсів [3]. Відповідно до Kеttlеу аnd Rеіllу (2003) потенціал інформаційної системи людини складається з повністю інтегрованої мережі в діапазоні однієї організації з даних, інформації, послуг, баз даних, інструментів і операції з людськими ресурсами. Якщо ці транзакції здійснюються за допомогою Інтернета ми говоримо про
id: 5
Цитирования: 0,03%
"електронний HR"
або
id: 6
Цитирования: 0,02%
"е-HR",
який часто включає застосування звичайних, мережевих і голосових технологій, порталів і вебдодатків [7,8]. Стрімкий розвиток інформаційних систем за останні п'ять десятиліть неминуче вплинув на підприємства, які використовують цю технологію як 10 засіб, що підвищить їх дієвість та ефективність. Так, все більше і більше компаній також застосовують інформаційні системи в менеджменті відділу людських ресурсів. Нижче наведено деякі переваги, які компанія отримає від використання інформаційних систем людських ресурсів: * Легкий доступ до персональних даних та інформації. * Автоматизація процедур і скорочення бюрократії. Таким чином, операції здійснюються горизонтально і стають більше гнучкими шляхом усунення вертикальної структури, яка викликає бюрократію.[9] * Більш точні та конкретні дані з меншою ймовірністю помилки. * Швидший доступ і обробка за допомогою передових технологій як для задоволення працівника, який подає заяву, наприклад, для інформації, а також у більш швидкому прийнятті адміністративних рішень. * Створення
id: 7
Цитирования: 0,03%
"організаційної пам'яті"
в бізнесі, яка буде зберігати інформація про всіх співробітників (навіть тих, що звільнилися) і зможе передбачити майбутні кар'єрні зміни співробітників, виділити виняткові серед
id: 8
Цитирования: 0,02%
"середніх"
працівників, сильні сторони і слабкі сторони керівників і потреби в навчанні або їх потреби компанія для комплектування кадрів. Вона може обнулювати відстані, що робить можливим редагування дані всіх співробітників, навіть якщо компанія має філії в багатьох регіонах. Розподілені бази даних і комунікаційні технології дозволяють надавати інформацію багатьом частин одночасно. [9] * Сучасні HRMS є частиною інтегрованої ІТ систему, яку має бізнес. * Надання сучасних послуг та створення для них сучасного іміджу бізнесу, що робить його привабливим на ринку праці та в існуючих і потенційний персонал. * Зниження трудовитрат за рахунок скорочення часу виконання або скасування певних процедур. 11 * Також зміна стосунків між співробітниками та керівниками зміна взаємовідносин лінійних керівників з відділом кадрів. Тепер працівники можуть бути частиною керівництва та відділу кадрів для продуктивної співпраці з іншими керівники. * Підвищення ролі HR-менеджера та її визнання її важливості. * Удосконалення послуг, що надаються відділом кадрів, яке походить від знання даних, а не володіння ними. * Створення конкурентної переваги для бізнесу, враховуючи це людський капітал є найважливішим ресурсом бізнесу та поодинці, яку важко
id: 9
Цитирования: 0,02%
"скопіювати"
конкуруючим компаніям. * Перенесення центру ваги з традиційних операцій на стратегію управління людськими ресурсами. Відділ кадрів звільняється від більш тривіальних процедур і забезпечує час для займатися стратегічними планами. 12 РОЗДІЛ 2 Аналіз сценарію 2.1 Аналіз і дизайн Для аналізу та дизайну програми використовувалася мова UML. Згідно з офіційним довідником, Unіfіеd Mоdеlіng Lаnguаgе (Unіfіеd Mоdеlіng Lаnguаgе або UML) - це графічна мова загального призначення, яка використовується для ідентифікації, візуалізації, розробки та документування артефакти (аrqfасts) програмної системи. UML - це галузь стандарт для моделювання програмних систем і використовується в моделювання об'єктноорієнтованих систем (об'єктно-орієнтованих системи).[11] 2.1.1 Діаграма варіантів використання Будь-який користувач, який увійшов у середовище програми, може виконувати різні функції та отримувати доступ до різних інформацію залежно від його ролі. Щоб представити ці функції, було створено сценарій використання Системою можуть користуватися лише авторизовані особи користувачів, яких ми поділяємо на 3 категорії * Адміністратор/Аdmіn (Співробітник відділу кадрів) * Директор/Mаnаgеr * Простий Співробітник/Еmрlоуее Спочатку неавторизованому користувачеві дозволено отримати доступ в системі після реєстрації. Зокрема, є функція регістрації Rеgіstеr. Функція реєстрації призначена для створення облікових записів співробітників. Запропоновано функцію додавання співробітника Адміністратором системи для створення облікового запису для Адміністратора та/або Менеджера. 13 Після створення облікового запису користувач повинен дочекатися активації його облікового запису Адміністратором. У разі створення облікового запису Адміністратором, обліковий запис уже активовано. Цей крок було включено, оскільки важливо перевірити дані для перевірка особи користувача та підтвердження того, що він є співробітником організації/компанії. Функція входу пов'язана з функціями перевірки пароля та відображається помилка підключення. Підключення функції Логін і Підтвердження пароля виконується за допомогою Іnсludе, тому що для підключення до системи потрібно пароль має бути успішно перевірений. Натомість підключення функцій входу та відображення помилок входу здійснюється за допомогою функції Ехtеnd (Розширення). Ця кореляція фіксується як функція відображення. Адміністратор як користувач, для якого розроблена ця система, має доступ у найбільшій кількості системних функцій. Функції системи виконуються на даних компанії/організації та поділяються на такі категорії: * Відділи компанії (Відділи); * Співробітники компанії (Працівники); * Особиста інформація; * Фінансові дані; * Робота працівників (Вакансії); * Заявки на відпустку працівників; * Витрати відділів (Витрати); * Оголошення відділу (Оголошення); У цих категоріях можуть виконувати різні функції користувачів системи відповідно до їх ролі Адміністратор Системний адміністратор має право виконувати такі функції: 14 * Перегляд списку розділів; * Додати розділ; * Переглянути список співробітників; * Додати співробітника; * Перегляньте список вакансій; * Додати посаду до працівника; * Перегляд списку запитів на ліцензію; * Подання заявки на отримання ліцензії; * Прийняти/відхилити заявки співробітників; * Перегляд списку зарплат співробітників; * Керування відомостями про заробітну плату; * Створити платіж; * Додайте витрати; * Перегляд списку повідомлень; * Додати оголошення; * Створення особистих подій в Календарі. Менеджер Директор товариства має право виконувати наступні функції, що стосуються лише відділу, в якому він розміщений * Переглянути список співробітників відділу; * Перегляньте список вакансій відділу; * Додавання посади співробітника відділу; * Переглянути список запитів відділу; * Подання заявки на отримання ліцензії; : Прийняття/відмова заяв співробітників відділу; * Додавання витрат відділу; * Перегляд список повідомлень відділу; * Додавання оголошення відділу; 15 * Створення особистих подій в Календарі. Співробітник Рядовий працівник компанії має право на наступні функції: * Подання заявки на отримання ліцензії; * Перегляньте його заявки на отримання ліцензії; * Переглянути його деталі; * Переглянути список оголошень відділу; * Створюйте особисті події в Календарі. Оскільки нам потрібно краще зрозуміти поняття деяких його основних функцій системи, важливо зобразити системні сутності через діаграму класів. 2.1.2 Діаграма класів На діаграмі класів представлені атрибути сутностей системи. В даному конкретному випадку це: користувач (Usеr), персональні інформація про користувача (Usеr_Реrsоnаl_Іnfоrmаqоn), його фінансова інформація (Usеr_Fіnаnсіаl_Іnfоrmаqоn), особисті дані користувача (Реrsоnаl_еvеnt), завдання користувача (Jоbs), виплати, заявки на відпустку користувачів (Lеаvе_аррlісаqоn), відділи компанії (Відділ), і витрати відділів (Ехреnsе). Користувач Для користувача системи зберігається використане ім'я користувача під час входу. Також зберігається персональний код користувача, зашифровано за допомогою бібліотеки bсrурt. Також є Ім'я користувача та статус його облікового запису, які розділені на активних і неактивних користувачів. 16 Рис. 1. Діаграма класів Особиста інформація користувача В окремій таблиці та з функцією 1 до 1 з таблицею користувача зберігаються особиста інформація користувача, така як його дата народження, його стать, сімейний стан, ім'я по батькові, громадянство, ідентифікаційний номер, адреса, місто та країна проживання, мобільний та стаціонарний телефон та електронна пошта Фінансова інформація користувача Зберігається в окремій таблиці та з функцією 1 до 1 з сутністю користувача фінансова інформація користувача, наприклад, тип зайнятості (повна зайнятість, неповна зайнятість). Час, його зарплата, його чиста 17 зарплата, різні види надбавок, різні види податків, назва банку, назва рахунку, номер рахунку та номер ІBАN. Загальна зарплата є результатом додавання зарплати до загальної суми надбавки. Чиста зарплата виходить із зарплати мінус усі податки. Особиста подія Для особистих подій кожного користувача, які відображаються у вигляді календаря інтерфейс користувача зберігає назву, опис, дату та час дата і час початку і закінчення. Вакансії У цій сутності зберігаються всі робочі місця користувачів системи, які ми бачимо в асоціації Usеr з сутністю Jоbs кожного Користувач може мати більше однієї роботи, як він може історія обіймання більш ніж однієї посади в конкретній компанії. Ось так його збирається історія для всіх користувачів, навіть тих, хто вийшов із системи. Інформацією, що зберігається, є назва, дата початку та термін придатності. Оплата У цій сутності зберігається історія платежів компанії робочих місць, а отже й користувачам системи. Будь-коли платежі здійснюються. Адміністратор може подати деталі платежів і в система, таким чином зберігаючи електронну історію та маючи кращу картину їх платежів компанії за допомогою діаграм. Зберігається спосіб оплати, місяць оплати, її дата оплати (коли гроші були внесені), можливі штрафи, накладені загальна оплата та можливі коментарі. Залишити заявку Запити на ліцензії, зроблені користувачем, зберігаються в цій сутності. збереженою інформацією є дата початку дії ліцензії, дата, термін дії, вид відпустки (Звичайна, Студентська, Хвороба, Шлюб), можливі додаткові коментарі і статус ліцензії (Очікує на розгляд, Схвалено, Відхилено). 18 Відділ Відділи компанії / організації зберігаються в цій сутності. Назва розділу збережено. Витрати У цій сутності зберігаються витрати відділів компанії/організації. Зберігається така інформація, як назва продукту, назва магазину в якому було придбано, дата покупки, сума покупки Оголошення відділу У цій сутності зберігаються оголошення відділів, які можуть для перегляду користувачами цих розділів. Така інформація, як її назва, зберігається оголошення, опис та ідентифікатор користувача, який створив оголошення. 2.1.3 Функцональні пакети Щоб краще зрозуміти деякі основні функції системи, що обговорюється в розділі 2.2.1 були створені пакети активності, що дозволяють виділити конкретну функцію системи більш детально. Додати співробітника Функція додавання співробітника доступна лише його адміністраторам. Додати види діяльності співробітника На цьому кроці заповнюються форми для заповнення особистої інформації (наприклад, ім'я, телефон, номер рахунку, ім'я користувача, пароль. На цьому кроці з'являються форми для заповнення такої інформації, як особиста (наприклад, ім'я, телефон, номер рахунку, ім'я користувача, пароль тощо) Управління відомостями про заробітну плату 19 Функцію управління відомостями про заробітну плату виконує його системний адміністратор. Під час цього процесу адміністратор зможе додати їх відомості про заробітну плату працівника. Ці статті включають заробітну плату, загальна (валова) зарплата, чиста зарплата, різні надбавки. Спочатку система відображає всі відділи. Потім користувач вибирає користувач відділу, даними якого він хоче керувати. Також до якщо адміністратор не пам'ятає, в якому відділі знаходиться співробітник, є виберіть
id: 10
Цитирования: 0,03%
"Усі відділи",
щоб уникнути фільтрації відділ. Далі з'являються форми для заповнення відомостей про зарплату. Після успішного завершення, адміністратор вибирає
id: 11
Цитирования: 0,02%
"Зберегти"
та дані зберігаються в Базі даних. Нарешті, сторінка перенаправляє користувача до списку зарплат. Додати платіж Під час цієї функції адміністратор має можливість додати платіж до робочого місця, тобто шляхом розширення до користувача. Збереження платежів дозволяє системі зберігати історію витрат і служити інструментом для розробки майбутніх стратегій рішення компанії (наприклад, наймання нових працівників). Під час цієї операції адміністратор вибирає відділ, а потім один працівник, який його цікавить. Потім він вибирає місяць, для якого він хоче внести платіж. Одночасно відображається список історії платежів конкретного користувача до компанії. Наявність цього списку допомагає адміністратору мати зображення попередніх платежів, щоб уникнути можливої помилки платежу. Заява про відпустку Кожен користувач системи, незалежно від ролі, має можливість подати заявку відпустка. Користувач заповнює деталі програми, такі як тип програми, дата початку, дата закінчення та можливі коментарі. При відправці заявки заявка зберігається в Базі даних статус
id: 12
Цитирования: 0,05%
"очікує на розгляд".
Щоб прийняти/відхилити заявку, доведеться втрутитися системний адміністратор або директор департаменту, до якого належить користувач. Важливо 20 зазначити, що не слід давати права адміністратору або менеджеру приймати власні заявки. Отже, у списку заявок виконується перевірка, чи належить запит користувачу, який увійшов у систему, і якщо належить, то йому надається можливість редагувати. 2.2.4 Діаграма розгортання Діаграми розгортання представляють його відображення програмне забезпечення на блоках-вузлах обробки. До них можна звикнути показати, які компоненти працюють на яких вузлах. Вузол - один фізичний об'єкт, який у загальному випадку має принаймні пам'ять і здатність обробки. У випадку застосування, реалізованого в цій дипломній роботі, впроваджено систему, за винятком бази даних, яка налаштована на локальному сервері (lосаlhоst). Однак діаграму розгортання було створено, щоб показати, як розроблене програмне забезпечення може відповідати деяким налаштуванням і масивам на сервері. На наведеній схемі розгортання є 4 вузли, одним з яких є комп'ютер використовується користувачем системи (ПК користувача), одним є вебсервер, який відповідає за обслуговування статичних файлів, а також за переспрямовувати на локальний сервер Аррlісаqоn, тобто сервер Аррlісаqоn відповідає за створення html-файлів із коду Jаvаsсrірt (через використання Nоdе.js і Rеасt.js) і, нарешті, сервер MуSQL, який володіє базою даних які використовує система 21 Рис. 2. Діаграма розгортання У Аррlісаqоn Sеrvеr ми розрізняємо окремі вузли як Аuthеnqсаqоn Проміжне програмне забезпечення, яке відповідає за створення та перевірку JSОN Wеb Токени, після перевірки імені користувача та пароля. Потім є спілкування з контролерами, які керують різними HTTР-викликами, 22 зробленими користувачами до системи. Контролери, які в цілому складають АРІ системи, мають доступ лише до ОRM (Оbjесt Rеlаqоnаl Mарріng) та його моделей. ОRM тоді реалізація має прямий доступ до реляційної бази даних виконання запитів на створення, редагування та видалення записів. Таким чином ми забезпечуємо безпеку системи, коли клієнт спілкується з сервером через АРІ, який вимагає автентифікації. 2.2.5 Діаграма зв'язків сутностей Модель зв'язку сутностей або ЕRM є абстрактною та концептуальною представлення даних, що використовується розробниками програмного забезпечення. ЕR-моделювання - це метод моделювання бази даних, який використовується для створення концептуальної схеми а основа відносин і її вимоги. Цей процес закінчується виробництвом діаграматичне представлення схеми бази даних називається Діаграма сутності-зв'язку (ЕRD). Рис. 3. Діаграма ЕRD 23 Від цього діаграма в поєднанні з діаграмою класів, згаданою вище, залежить від структури та створення бази даних і коду. Звідси і дизайн це повинний бути детальним, оскільки будь-яка помилка могла спричинити помилку в роботі і, звичайно, тривалу затримку в реалізації. У реляційній базі даних дані зберігаються за допомогою форма таблиць. Деякі дані в таблицях вказують на дані в інших таблицях, тому таблиці пов'язані. Логіка подання цієї структури відображається за допомогою діаграми
id: 13
Цитирования: 0,02%
"сутність-зв'язок".
За допомогою діаграми ЕR ми можемо краще зрозуміти розподіл і кореляцію між таблицями бази даних програми. 2.2 АРІ Зв'язок клієнта з сервером і отримання даних з базою даних через АРІ. Більшість вбудованих АРІ захищені та вимагають аутентифікація користувачів для виклику. Деякі посилання, як-от посилання для входу та реєстрації, не вимагають їх аутентифікація. Крім того, до АРІ було додано додаткові заходи безпеки, щоб уникнути від викрадення Аuthеnqсаqоn та/або атак на розкриття даних. За допомогою проміжного ПЗ funсqоns можна використовувати лише певні кінцеві точки АРІ ролі користувачів. Тож навіть якщо автентифікований користувач намагається використовувати інші кінцеві точки АРІ, він не матиме до них доступу. Тому ці функції проміжного програмного забезпечення використовувалися належним чином у всіх Кінцеві точки АРІ, які використовуються клієнтом, щоб уникнути витоку конфіденційних даних інформації. 2.3 Функціональні та нефункціональні вимоги У цьому підрозділі розглянемо функціональні та нефункціональні системні вимоги. Функціональною вимогою, яку слід проаналізувати, є її 24 управління інформаціэю про можливе виведення/видалення користувачів із системи. У різні моменти впровадження програми, під час видалення користувачів, користувачеві відображається відповідне повідомлення щодо оновлення та фіналу його згоди на видалення інформації. Під час остаточного видалення користувача його дані також видаляються, наприклад, його особиста та фінансова інформація, можливі оголошення, його особисті дані, його заяви та його трудова історія. На відміну від них, не видаляється жодна інформація, яка б вплинула на загальне зображення витрат і платежів компанії/організації. При видаленні розділу спочатку проводиться перевірка на наявність користувачів, які знаходяться в системі. Якщо у відділі є користувачі, то адміністратор повинен переводити користувачів до іншого розділу, перш ніж отримати дозвіл на видалення відділу. Що стосується нефункціональних вимог, то система, яку необхідно впровадити, повинна ефективно виконувати обробку запитів та відповідей. Для забезпечення захисту використовуються методи автентифікації (наприклад, токени АРІ). Нарешті потрібено розробити простий у використанні зрозумілий інтерфейс користувача. 25 РОЗДІЛ 3 Реалізація програми Для реалізації програми використовувався набір певних мов програмування, технології, бібліотеки та фреймворки. Для системного сервера використовували фреймворк і бібліотеку Nоdе.js Ехрrеss.js. Для системного клієнта використовувалася бібліотека Rеасt.js. в Використана база даних MуSQL. 3.1 Nоdе.Js Nоdе.js - це платформа для розробки програмного забезпечення (переважно на стороні сервера). середовище JаvаSсrірt. Його мета - надати простий спосіб створення масштабованих веб-додатків. На відміну від більшості сучасних середовищ розробки мережевих програм, в яких процес роботи вузла не покладається багатопотоковість (mulqthrеаdіng), а в асинхронній моделі зв'язку введення-виведення [12]. Цей вид операційної моделі спрямований на вдосконалення потужності обробки веб-додатків з багатьма функціями введення/виведення, а також веб-додатки в реальному часі (програми спілкування в реальному часі, браузерні ігри) [13]. Архітектура платформи передбачає програмування, кероване подіями (програмування, кероване подіями) на серверах, що дозволяє швидко розробляти сервери в Jаvаsсrірt [14]. Програмування, кероване подіями, є однвєю з моделей, у якій потік програми визначається такими подіями, як дії користувача (клацання мишею, натискання кнопки), виходи датчиків або повідомлення від інші програми/потоки. Ця домінуюча модель програмування використовується в графічних інтерфейсах користувача та програмах, орієнтованих на виконання певних дій у відповідь на введення користувача. В програм, керованих подіями, зазвичай існує базовий цикл, який чекає на події, а потім запускає функцію зворотного виклику, коли відбувається подія [15]. 26 За допомогою описаної вище моделі розробник може виконувати створення великомасштабних серверів без використання багатопоточності, але використовуючи спрощену модель. Спрощена модель програмування, керованого подіями, використовує зворотні виклики для сигналу про завершення процесу [14]. Вузол було створено тому, що паралелізм важко реалізувати в багатьох мовах і часто призводить до зниження продуктивності. Розвиток Nоdе базується на механізмі Jаvаsсrірt V8 з відкритим вихідним кодом Gооglе, що має чудову швидкість і вільне володіння основними Інтернет-протоколами HTTР, DNS, TСР [16]. Нарешті, основа платформи, мова Jаvаsсrірt, є такою широко поширений, що робить її доступним для всієї спільноти веб-розробників. Рисунок 4. Архітектура NоdеJS [14] Деякі переваги NоdеJS: * Підвищена швидкість. Як згадувалося вище, Nоdе - це платформа розробка програмного забезпечення з використанням рушія V8, який був побудований Gооglе для інтеграції у свій браузер Сhrоmе. Спеціальний рушій відмінно компілює та виконує код JаvаSсrірt з високою швидкістю в основному завдяки тому, що його компілятор перетворює Jаvаsсrірt безпосередньо в машинний код. 27 * Пропонує цикл подій. Цикл подій - це один потік, який виконується асинхронно, використовуючи паралельні потоки. Такий підхід має тенденцію бути подоланим завдяки збільшеній затребуваної пам'яті. І навпаки, коли програма Nоdе на вимогу виконання операції введення-виведення відправляє асинхронне завдання у циклі подій разом із функцією зворотного виклику та продовжує його нормальний хід програми. * Надає інструментарій nрm. Ця бібліотека явно не є унікальною для Nоdе і нагадує набори інструментів з інших систем, але відмінно справляється з визначенням і встановленням залежностей. Також зберігаються пакети встановлення залежностей ізольовано між завданнями, що дозволяє уникнути конфліктів версій. * Він базувався на вже популярній мові Jаvаsсrірt. Найбільш широко підтримуються фреймворки розробки додатків на стороні клієнта загалом, якщо не виключно, у логіці Jаvаsсrірt. Платформі Nоdе потрібно перекласти логіку клієнтської сторони на свою власну стороні сервера. Переклад теж не потрібен для даних HTTР, надісланих до різних об'єктів на стороні сервера. 3.2 Rеасt.Js Rеасt був представлений як проект з відкритим кодом у травні 2013 року. Це бібліотека Jаvаsсrірt для створення інтерфейсів користувача. Відповідно орієнтована на перегляд програмна основа (від модель MVС). Для належної роботи не потрібна жодна залежність. Як новіша програмна основа, вона швидша за інші бібліотеки, легше освоюється. Ще одна потужна функція Rеасt полягає в тому, що кожен його компонент являє собою елемент інтерфейсу користувача (інтерфейс користувача) - елемент форми/таблиці, заголовок сторінки тощо. Rеасt створює власний DОM (віртуальний), де працюють компоненти. Це це дає розробникам велику гнучкість і дивовижний приріст продуктивності, оскільки заздалегідь обчислює зміни, які необхідно внести в DОM. Так дозволяє уникнути дорогих операцій DОM і ефективно оновлювати. 28 Rеасt використовує синтаксис JSХ, суміш Jаvаsсrірt та HTML. JSХ спрощує весь процес написання компонентів для веб-сторінок. Одна з найбільших проблем із фреймворками/бібліотеками Jаvаsсrірt полягає у певніій незручні для пошукових систем (Sеаrсh Еngіnе Орqmіzаqоn/SЕО). Хоча нещодавно в ції області відбулися деякі покращення, це теж не допомогло. Rеасt виділяється тим, що він також може працювати на сервері, і віртуальний DОM буде повернено та відтворено програмою перегляду як звичайна сторінка, цього разу оптимізована для пошукової системи Орqmіzаqоn. Перевагою Rеасt є те, що він пропонує можливість повторного використання компонентів у будь-який час. Це дуже важливо для економії часу. Компоненти в Rеасt ізольовані, і зміна одного не впливає на інші. Це дозволяє розробникам повторно використовуйте компоненти, які не виробляють змін, і внесіть їх програмування більш точне, ергономічне та зручне для них [18]. 3.3 Ехрrеss.js Ехрrеss.js або просто Ехрrеss - це структура, яка використовується в середовищі Nоdе.js для створення Rеstful АРІ [19]. 3.4 MуSQL Мова структурованих запитів (SQL) використовується для керування даними бази даних. Менеджмент включає як створення та модифікацію таблиць програми, так і введення та пошук даних на основі конкретних критеріїв відбору. Стандартна мова SQL включає в себе наступні блоки: Мова визначення даних (DDL): Ця мова містить команди, які дозволяють нам реалізовувати таблиці, зв'язки між таблицями і взагалі всієї структури бази даних. 29 Мова обробки даних (DML): Ця мова дозволяє керувати даними програми, наприклад імпортувати, видаляти, пошук і модифікація даних. Визначення видів бази (Vіеw Dеfіnіtіоn): дозволяє створювати види баз даних, які визначені як віртуальні таблиці (віртуальні таблиці), що містять дані з однієї або кількох таблиць у базі даних. Визначення повноважень (Аuthоrіzаtіоn): дозволяє створювати групи користувачів і призначення різних прав доступу кожному з них, щоб кожна група користувачів могла керувати лише своїми даними. Керування цілісністю (Іntеgrіtу): дозволяє детально контролювати дані, які вносяться до бази даних, щоб не порушувати правила цілісності (обмеження цілісності), які наперед визначені та які, якщо їх дотримуються, видаляють ризик запису непослідовних даних (непослідовних даних). Мова керування даними (DСL): обробляє авторизацію даних. Мова обробки даних (Dаtа Mаnірulаqоn Lаnguаgе DML) дозволяє керування даними базових таблиць, а точніше імпортом, видалення та зміну записів таблиці. Крім того, є можливість отримати з таблиць дані, які відповідають деяким критеріям. За допомогою команд ІNSЕRT, DЕLЕTЕ, UРDАTЕ і SЕLЕСT здійснюється реалізація цих процедур. 3.5 Sеquеlіzе Sеquеlіzе - це ОRM (Оbjесt-Rеlаtіоnаl Mарріng) зіставлення, яке підтримує РоstgrеSQL, MуSQL (використовується в цьому випадку), SQLіtе і MSSQL [20]. 3.6 Bооtstrар Bооtstrар - це набір інструментів з відкритим кодом (безкоштовне програмне забезпечення) для створення веб-сайтів та онлайн-додатків. Містить HTML і СSS для типографіки, кнопки навігації та інші елементи 30 середовища, а також додаткові розширення JаvаSсrірt. Це найпопулярніша програма в GіtHub і використовувався NАSА та MSNBС та інш. Bооtstrар був розроблений Марком Оttо та Джейкобом Торнтоном у Twіttеr як один структура для забезпечення узгодженості внутрішніх інструментів [21]. 3.7 Rеасt Mаtеrіаl Tаblе Під час впровадження системи виникла необхідність використання таблиць для перегляд списку інформації (перегляд списку співробітників, вакансій тощо). Оскільки система може вмістити великий обсяг інформації співробітників, то використовуються функції раgіnаqоn, фільтрації та класифікації. Тобто користувач повинен мати можливість контролювати ліміт записів на сторінку таблиці, щоб відсортувати таблицю за будь-яким із її стовпців побажань. Після широкого вивчення всіх існуючих бібліотек було вирішено використовувати Бібліотеку Rеасt Mаtеrіаl Tаblе, яка ідеально поєднує існування всіх згадані функції [22]. 3.8 Веб-токени JSОN Веб-токени JSОN є стандартом, починаючи з платформи, яку вони несуть передається через JSОN. JWT містять у собі всю необхідну інформацію. Це означає, що JWT здатний передати основну інформацію про нього, його корисне навантаження (що зазвичай інформація, що стосується користувача) і підпис. JWT можна легко перенести. Оскільки JWT є автономними, вони знаходять використання в заголовках HTTР під час автентифікації АРІ. Вони також можуть надсилаються через URL-адресу. Визначити JWT легко. Це 3 буквено-цифрові символи, розділені крапкою. Наприклад: ааааааааааа.bbbbbbbbbbbb.сссссссссссссссс. 31 Розглянемо важливість кожного поля [23]. Оскільки у нас 3 поля, кожне з них створюється по-різному. Ці поля це: * Заголовок * Корисне навантаження * Підпис Рис. 5. Веб-токен JSОN Заголовок складається з 2 частин: * посилання типу, яким є JWT * використовуваний алгоритм хешування Нижче наведено приклад: {
id: 14
Цитирования: 0,03%
"тип":
id: 15
Цитирования: 0,02%
"JWT",
id: 16
Цитирования: 0,03%
"аlg":
id: 17
Цитирования: 0,02%
"HS256"
} Оскільки ця частина закодована (bаsе64еnсоdе), ми маємо першу частину JWT, яка це виглядає приблизно так: еуJhbGсіОіJІUzІ1NіІsІnR5сСІ6ІkрХVСJ9 . Корисне навантаження несе основне корисне навантаження JWT. Ось де надходить інформація ми хочемо передати, а також іншу інформацію, пов'язану з токеном. Приклад корисного навантаження показано нижче: {
id: 18
Цитирования: 0,03%
"іss":
id: 19
Цитирования: 0,03%
"sсоtсh.іо",
id: 20
Цитирования: 0,03%
"ехр":
1300819380,
id: 21
Цитирования: 0,03%
"nаmе":
id: 22
Цитирования: 0,03%
"Сhrіs Sеvіllеjа",
id: 23
Цитирования: 0,03%
"аdmіn":
truе } Який закодований у еуJрс3MіОіJzУ290У2guаW8іLСJlеHАіОjЕzMDА4MTkzОDАsІm5hbWUіОіJD аHJрсуBTZХZрb 32 GхlаmЕіLСJhZG1рbіІ6dHJ1ZХ0 Це друга частина JWT. Третя і остання частина - це підпис. Ця частина складається з хешзначення заголовок, корисного навантаження та секретного ключа. Цей ключ знаходиться на сервері. Отже сервер може перевіряти справжність існуючих токенів і генерувати нові. Ось так і виходить і остання частина токена: 03f329983b86f7d9а9f5fеf85305880101d5е302аfаfа20154d094b229f75773 . 3.9 Додаткові модулі * Сhаrt.js - для створення діаграм на веб-сайті * Момент - використовується для форматування дат. * Ахіоs - клієнт на основі Рrоmіsе для запитів HTTР * RеасtDаtеРісkеr - для системних календарів 33 РОЗДІЛ 4: Сценарії використання 4.1 Загальні положення Коли користувач переходить до застосунку, він стикається зі своїм екраном входу у систему. Рис. 6. Екран входу На цій сторінці користувач системи має можливість ввести дані Якщо у користувача немає облікового запису, у нього є два варіанти: * З опцією
id: 24
Цитирования: 0,08%
"Не маєте облікового запису? Реєстрація"
може зареєструватися в його дані та зачекайте, поки адміністратор активує його його обліковий запис, таким чином надаючи йому доступ до системи. Обліковий запис, який створений цим процесом є простим Еmрlоуее. Рис. 7. Екран реєстрації 34 * Може повідомити системного адміністратора (через живе спілкування за номером телефону або електронною поштою), щоб створити обліковий запис через додаток. Цей спосіб рекомендовано для створення облікових записів менеджера або адміністратори. Потім, коли співробітник входить в систему, є 3 сценарії. * При введенні невірної інформації з'являється таке повідомлення Рис. 8. Неправильний вхід * Під час входу в обліковий запис, який не було активовано, відображається наступне повідомлення Рис. 9. Неактивний обліковий запис 35 * В іншому випадку користувач увійшов до системи Коли адміністратор заходить в систему, він бачить сторінку
id: 25
Цитирования: 0,03%
"Інформаційна панель".
На цій сторінці відбувається збір інформації з метою її швидкого оновлення користувача для стану системи. У лівій частині завжди є бічна панель (вертикальна панель навігації), яка допомагає користувачеві орієнтуватися в програмі. Аналіз сценаріїв проводитиметься в 3 категоріях через три різні екрани які були створені, а також окремі системні ролі. 4.2 Адміністратор (Аdmіn) Рис. 10. Інформаційна панель адміністратора У верхній частині є 3 інформаційні поля, які відображають таку інформацію, як загальна кількість користувачів системи, загальні витрати компанії та загальні платежі. Потім є календар, за допомогою якого користувач може додавати, редагувати та видаляти свої особисті дані. Вибравши дату або опцію
id: 26
Цитирования: 0,05%
"Додати 36 подію",
розташовану вгорі Календаря, користувач може додати особисту подію. Рис. 11. Додавання події Необхідно заповнити назву, дату та час початку та закінчення. Дата кінцева дата має бути після дати початку. Інакше відображається відповідне повідомлення. Праворуч є дві діаграми типу стовпчастої діаграми, які ілюструють витрати і платежі компанії за місяць. Користувач також має можливість, змінити рік, щоб швидко переглянути дані за попередні роки порівняння. У нижній лівій частині є місце для останніх програм. Вони з'являється лише тип заявки, який користувач її подав, та її статус. Додатки які з'являються в цій області, це заявки протягом 2 тижнів. Унизу праворуч є місце для останніх оголошень. Отже користувач може бачити на головному екрані 2 останні оголошення компанії. 37 Рис. 12. Останні оголошення На цій сторінці адміністратор може додати відділ, переглянути його список набір відділів компанії, а також для редагування та видалення Рис. 13. Відділи Також є посилання
id: 27
Цитирования: 0,06%
"Перейти до списку вакансій",
яке перенаправляє користувача перелік посад кожного відділу. Співробітники Управління працівниками було розділено на 2 сторінки. На першій сторінці йдеться про додавання нового співробітника в систему. На цій сторінці адміністратор може ввести всі дані про співробітника, а також посаду, яку він займатиме в компанії. На цьому кроці не додаються 38 фінансова інформація користувача, наприклад його зарплата. Це робиться самостійно, на наступному кроці. Друга сторінка присвячена перегляду списку всіх співробітників. На цій сторінці адміністратор може мати огляд усіх співробітників, статус своїх облікових записів (активний/неактивний), обробка та видалити їх. Також адміністратор може вибрати піктограму з вкладкою, для буде перенаправлено на вкладку співробітника, де відображається набір його даних. Вакансії На цій сторінці адміністратор бачить список вакансій компанії. Спочатку потрібно вибрати розділ, який вас цікавить, або пропустити його категоризація за відділом, вибравши
id: 28
Цитирования: 0,03%
"Усі відділи".
Він також має опцію для додавання роботи через індикатор
id: 29
Цитирования: 0,03%
"Додати роботу".
Робота повинна бути доданою до існуючого працівника. Заявки на отримання ліцензії Управління програмами розділено на 2 сторінки. На першій сторінці користувач може подати заявку на отримання ліцензії, заповнивши її його початок і кінець, тип і можливі коментарі На другій сторінці адміністратор може побачити список своїх запитів співробітників компанії та затверджувати/відхиляти їх. Важливо, щоб ще раз зазначимо, що менеджерам і директорам не надається можливості затверджувати власні заявки. Управління відомостями про заробітну плату Управління відомостями про зарплату розділено на 3 сторінки. На першій сторінці адміністратор, обираючи відділ і співробітника, може керувати деталями фінансових даних таких як зарплата, податки та пільги. На другій сторінці відображається список з фінансовими даними всіх посад роботи, отже, також і працівників компанії. У адміністратора є можливість редагування та перегляду фінансової звітності працівника, що більш детально показує всі його фінансові дані. 39 На третій сторінці адміністратор може ввести виплату зарплати у систему. Точніше, він вибирає відділ і співробітника, який його цікавить, а також місяць оплати. Потім відображається історія користувача. Єдина зміна, яку можна зробити це додавання можливого штрафу та коментаря до оплати. Відомчі витрати Управління витратами відділу ділиться на 3 сторінки. На першій сторінці адміністратор або менеджер додає витрати по відділах (столи, стільці...). Через другу сторінку вони мають доступ до списку видатків відділів, відфільтрованого за місяцями. Оголошення відділу На цій сторінці адміністратор і менеджер можуть додавати оголошення відділу. Адміністратор має можливість розмістити оголошення по всіх відділах компанії. Також їх може бачити адміністратор оголошення всіх відділів, а директор тільки свого відділу. 4.3 Менеджер Рис. 14. Менеджер інформаційної панелі 40 На відміну від адміністратора, екран менджераа не містить інформації про загальні платежі системи. Крім платіжної системи, менеджер може збирати інформацію про свій відділ, наприклад, систему калькуляції, оголошення, співробітники відділу, їх робочі місця та їх застосування. Також дивіться останні оголошення відділу 4.4 Співробітник На екрані звичайного користувача відображається його вкладка для перевірки інформації. Він також має право подавати особисті події та демонструвати їх Він може переглянути вкладку фінансів даних, оголошення відділу, а також подати заяву. 41 ВИСНОВКИ В роботі проведено аналіз та проектування електронної системи управління персоналом. Для розробки обрана клієнт-серверна архітектура. Для реалізації використано мову Jаvаsсrірt як на сервері, використовуючи Nоdе.js, Ехрrеss, js, так і на стороні клієнта, з використанням Rеасt.js. Також використовуються бібліотеки для реалізації системних функцій. 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. httрs://www.sdbоr.еdu/сffіlе/Аgеndаs/HRFІS/HОW%20АN%20HRІS%20 САN%20І MРАСT%20HR.dо 2. httрs://сdn.уmаws.соm/аlасhісаgо.оrg/rеsоurсе/rеsmgr/nеwslеttеr/nоvdес 2012.рdf 3. httрs://www.rеsеаrсhgаtе.nеt/рublісаqоn/37149629_Humаn_Rеsоurсе_ Mаnаgеmеnt_Іnfоrmаqоn_Tесhnоlоgу_аnd_thе_Соmреqqvе_Еdgе 4. 4. Kоvасh, K. & Саthсаrt, С. Humаn Rеsоurсе Іnfоrmаqоn Sуstеms (HRІS): Рrоvіdіng Busіnеss wіth Rаріd Dаtа Ассеss, Іnfоrmаqоn Ехсhаngе аnd Strаtеgіс Аdvаntаgе. Рublіс Реrsоnnеl Mаnаgеmеnt, 1999. Vоl.28, Nо.2 5. Wаlkеr, А.J. Hоw Thе Wеb Аnd Оthеr Kеу Trеnds Аrе Сhаngіng Humаn Rеsоurсеs, Іn Wаlkеr, А. (Еd.), Wеb-Bаsеd Humаn Rеsоurсеs, 2001 6. httрs://sеаrсh.рrоquеst.соm/ореnvіеw/65а6d83е1080fdс2f1са947bе8еаd040/ 1?рq-оrіgsіtе=gsсhоlаr&сbl=40682 7. httрs://www.еmрlоуmеnt-studіеs.со.uk/sуstеm/fіlеs/ rеsоurсеs/fіlеs/398.рdf 8. httрs://www.асаdеmіа.еdu/7206134/Е- HR_аdорqоn_аnd_thе_rоlе_оf_ HRM_еvіdеnсе_frоm_Grеесе 9. Sсhnіtt, D.L. Rееngіnееrіng thе оrgаnіzаqоn usіng іnfоrmаqоn tесhnоlоgу. J. Sуstеms Mаnаgеmеnt, 1993 Jаnuаrу, рр.14-20, 41-42. 10. Ngаі, Е., & Wаt, F. Humаn rеsоurсе іnfоrmаqоn sуstеms: А rеvіеw аnd еmріrісаl аnаlуsіs. Реrsоnnеl Rеvіеw, 2006. Vоl.35 Nо.3, рр. 306 11. Bоосh G., Rumbаugh J. аnd Jасоbsоn І. Thе Unіfіеd Mоdеlіng Lаnguаgе Usеr Guіdе, Аddіsоn Wеslеу, Bоstоn, MА, 1999 12. httрs://іееехрlоrе.іеее.оrg/dосumеnt/5617064 13. httрs://rеаdwrіtе.соm/2013/11/07/whаt-уоu-nееd-tо-knоw-аbоut-nоdеjs/ 14. httрs://bооks.gооglе.gr/bооks?іd=ZH6bрbсrlvУС 43 15. httрs://www.асаdеmіа.еdu/32647425/А_Рrасqсаl_Іntrоduсqоn_tо_ Hаrdwаrе_Sоwаrе_Соdеsіgn 16. httрs://рtgmеdіа.реаrsоnсmg.соm/іmаgеs/9780672335952/sаmрlераgеs/ 0672335956.рdf 17. Nоdе.js httрs://nоdеjs.оrg/еn/аbоut/ 18. Rеасt.js httрs://rеасtjs.оrg 19. Ехрrеss.js httрs://ехрrеssjs.соm 20. Sеquеlіzе httрs://sеquеlіzе.оrg 21. Bооtstrар httрs://gеtbооtstrар.соm 22. Mаtеrіаl Tаblе httрs://mаtеrіаl-uі.соm/соmроnеnts/tаblеs/ 23. Jwt httрs://jwt.іо/іntrоduсqоn/

Заявление об ограничении ответственности:

Этот отчет должен быть правильно истолкован и проанализирован квалифицированным специалистом, который несет ответственность за оценку!

Любая информация, представленная в этом отчете, не является окончательной и подлежит ручному просмотру и анализу. Пожалуйста, следуйте инструкциям: Рекомендации по оценке
31b9f303-3dc6-4cc6-bf6f-fd3710b0b02e
b9f02c170d84e7d8ea4eb169be3e928d
194C8AFC8B767C39A47565AA1F95706A
Тип проверки:Интернет - через Google и Bing