Отчёт сохранён неверно! Пожалуйста, пересохраните отчёт согласно инструкции:

https://plagiarism-detector.com/smf_bb/index.php?topic=341.msg369#msg369

Детектор Плагиата v. 2762 - Отчёт оригинальности: 20.01.2023 11:50:47


Проанализированный документ: ПІвень_doc_оновлений_Автосохраненный1_.doc Лицензия: ВОЛОДИМИР МАТІЄВСЬКИЙ
Тип поиска: Поиск переписанного Язык: Uk
Тип проверки: Интернет
TEE и кодировка: ifilter n/a

Детальный анализ тела документа:
Диаграмма соотношения частей:
Граф распределения зон:
Источники плагиата: 1
Детали обработанных ресурсов: 23 - ОК / 22 - Ошибок
Важные замечания:
Википедия:
Google Книги:
Сервисы платных работ:
Античит:
[не обнаружено]
[не обнаружено]
[не обнаружено]
[не обнаружено]
Античит-отчет UACE:
1. Статус: Анализатор Включен Нормализатор Включен сходство символов установлено на 100%
2. Обнаруженный процент загрязнения UniCode: 2% с лимитом: 4%
3. Документ не нормализован: процент не достигнут 5%
4. Все подозрительные символы будут отмечены фиолетовым цветом: Abcd...
5. Найдены невидимые символы: 0

Рекомендации по оценке:
Никаких особых действий не требуется. Документ в порядке.

Алфавитная статистика и анализ символов:

Активные ссылки (URL-адреса, извлеченные из документа):
URL не найдены
Исключённые ресурсы:
Включённые ресурсы:
URL не найдены
Детальный анализ документа:
-Міністерство освіти і науки України

Державний заклад
,Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"

Навчально-науковий інститут фізики, математики та
інформаційних технологій

Кафедра документознавства та інформаційної діяльності

Півень -Юлія Миколаївна

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ:
Проведення дистанційних засідань та нарад

Бакалаврська робота
за спеціальністю 029
id: 1
Цитирования: 0,06%
"Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"


Особистий підпис - ______________

Науковий керівник -
канд. пед. наук, доцент_-_____________ Н.
О. Курило

Завідувач кафедри -
канд. пед. наук, доцент _______________ І.М.Крохмаль

2023
-ЗМІСТ

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ................-.-3
ВСТУП................................4
РОЗДІЛ 1.
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНИХ ЗАСІДАНЬ ТА НАРАД......................-.7
-1.1.Дистанційна форма проведення засідань .............- 7
-1.2-.-Нормативне регулювання дистанційних засідань та нарад .....- -11
1.3. Технічне забезпечення організаціі дистанційних засідань .-.... -1-7
-Висновки до розділу 1.......................-20
-РОЗДІЛ 2.
. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ЗАСІДАНЬ ТА НАРАД....-......................................................................................................23
-2.1-.-Організація дистанційного засідання ..............-..-2-3
-2.2 Документаційне оформлення дистанційного засідання ......-.-27
2.3.Культура цифрового спілкування ...........-...........-3-3
-Висновки до розділу 2.......................3-7
-ВИСНОВКИ............................-...39
-СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.............-..43
-
-
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ

ТЗ - технічне забезпечення
ІТ - інформаційні технології
МВС - Міністерство внутрішніх справ
ДН - дистанційні наради
ст. - стаття
США - Сполучені Штати Америки

ВСТУП

Актуальність теми дослідження. Проведення дистан-ційних засідань та нарад наразі є актуальним запитом суспільства. Перед керівниками всіх рівнів постало завдання належної організації діяльності юридичної особи в умовах обмежених можливостей. Відсутність належного нормативно-методичного супровіду та техн-ічних можливостей лише ускладнюють проблему. Крім самої організації процесу, необхідним є дотримання всіх належних процедур для визнання результатів проведення засідання та особливо його легітимності. До вирішення означеної проблеми активно долучилися наук-овці і практики. Поради та рекомендації почали з-'-являтися на шпальтах професійних видань та фахових форумах. Проблема проведення засідань і нарад не є новою В. Биков, О. Загорецької, Ю. Палеха, С. Сельченкова, Т. Іванова, Л. Піддубна, В. Вакуленко, М. Орлатий, І. Самсонова та ін. досліджували цю проблем-у. Проте в сучасних умовах організація проведення дистанційних засідань та нарад потребує інструментарію та чітких роз-'-яснень.
На сьогодні наявні широкі можливості використання електронних технологій для дистанційних комунікацій як для забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування, так і для взаємодії з громадськістю, бізнесом. Широке впровадження -таких технологій дозволяє забезпечити діяльність у надзвичайних ситуаціях і, в багатьох випадках, підвищити її ефективність.
-Мета бакалаврської роботи полягає в узагальненні законодавчої практики- - з питань можливості використання електронних технологій для дистанційних комунікацій як для забезпечення проблем та шляхів їх вирішення.
-

-Завданням бакалаврської роботи є:
1.
- -Обґрунтувати поняття дистанційної форми проведення засідань-.
-2. - -Вивчення -нормативних документів, що -регулю-ють проведення- дистанційних засідань та нарад-.
-3. - -Дослідити -т-ехнічне забезпечення організаціі дистанційних засідань-.-
4. - Наданні рекомендацій для проведення засідань і нарад.
Об'єкт дослідження - організація засідань та нарад.
-Предмет дослідження - -особливості організації та проведення дистанційних засідань та нарад.
-Методи дослідження. Методологічну основу бакалаврської роботи становить поєднання як загальнонаукових методів пізнання, таких як: аналіз (для обґрунтування поняття, ознак та законодавчого визначення проведення дистанційних засідань та нарад); синтез (для -вивчення нормативно-правової бази засідань та нарад в Україні); системно-структурний метод (для з'ясування особливостей проведення дистанційних засідань та нарад); системний підхід (для дослідження організаційно-правових методів проведення дистанційних- засідань та нарад); узагальнення (для вивчення питання проведення засідань та нарад у мережі Інтернет та соціальних мережах); формально-логічний метод (для надання пропозицій щодо вдосконалення правового механізму проведення дистанційних засідань та нара-д ), сукупність яких дозволила провести повне комплексне дослідження поставлених завдань.
- -Наукова новизна дослідження полягає в узагальненні наявного досвіду у сфері проведення дистанційних засідань та нарад, виявленні наявних тенденцій та протиріч у правовому регулюванні на сучасному етапі-.
Практичне значення бакалаврської роботи полягає у застосуванні результатів дослідження під час викладання навчальних курсів
id: 2
Цитирования: 0,02%
"Загальне діловодство",
id: 3
Цитирования: 0,02%
"Кадрове діловодство",
id: 4
Цитирования: 0,06%
"Документаційне забезпечення діяльності колегіальних органів"
тощо для- студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" у ЗВО, а також у практичній діяльності органів державної влади й місцевого самоврядування при опрацюванні загальних і спеціальних положень правового, організаційного впорядкування с-успільних інформаційних відносин та механізму забезпечення проведення дистанційних засідань та нарад.
-Апробація дослідження. Результати роботи апробовано на науково-практичн-ій конференції.- Актуальні питання документознавства: історія та сьогодення" -м. Миргород.
-Структура роботи складається зі вступу, двох розділів і висновків до них, загальн-ого- висновк-у-, списку використаних джерел.
-

-РОЗДІЛ 1
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНИХ ЗАСІДАНЬ ТА НАРАД

- 1.1.-Дистанційна форма проведення засідань
-
-Сучасні технології надають широкі можливості для віддаленого (дистанційного) проведення заходів шляхом відео та аудіо- конференцій у мережі Інтернет.
- -Основою матеріальної бази є комп'ютери, смартфони, інші мобільні
пристрої та обов'язковий доступ до мережі Інтернет. Фахівці, які реалізують дистанційн-і засідання та наради-, повинні володіти основною спеціальністю (навчальним предметом), володіти загальними інформаційними технологіями та навичками роботи з конкретним програмним забезпеченням, яке використовується для реалізації проекту дистанційних засідань.
- -Дистанційна робота зазвичай розглядається як різновид трудових відносин.Гнучке поєднання дистанційної роботи із звичайною - це гарна можливість врахувати різні обставини, зекономити час та ресурси
Варто звернути увагу на переваги та недоліки дистанційної- роботи в умовах, коли вона суттєво переважає над звичайною офісною. Биков В.Ю. [4; 5]-
-П-ереваги-:
: - -відсутні витрати часу і грошей на дорогу до роботи і назад (там, де такі витрати є суттєвими);
: - -працівник може перебувати будь-де, де є доступ до Інтернету і наявність комп'ютера або смартфона;
: - -висока оперативність для багатьох видів діяльності;
: - -можливість більшої концентрації на роботі за відсутності факторів, що відволікають у офісі;
: - -більша гнучкість у плануванні свого режиму роботи;
: - -можливість персоналізованих умов роботи, особливо у випадках, пов'язаних із певними особистими життєвими
обставинами та станом здоров'я;
: - -можливість дотримання умов ізоляції, що обумовлені надзвичайними ситуаціями.
Н-едоліки-:
: - -необхідність більшої самодисципліни і відповідальності;
: - -відсутність повноцінного спілкування з колегами, як формального, так і неформального, що може ускладнити виконання завдань;
: - -не завжди просто забезпечити належні умови для роботи вдома;
: - -розмивання межі між роботою та особистим життям, що може призвести до професійного вигорання та проблем у особистому житті;
: - -можливі проблеми зі здоров'ям, спричинені зменшенням рухливості.
- Дистанційна нарада - це форма організації спільної діяльності працівників одного чи декількох підприємств, установ, організацій, підрозділів, груп, яких збирає керівник для обговорення того чи іншого питання, розробка чи ухвалення рішення в реж-имі онлайн. Різновидами нарад є
id: 5
Цитирования: 0,01%
"п'ятихвилинки",
селекторні наради та ін. Засідання - це форма організації роботи постійно діючого органу (ради; комісії, колегії, комітету) чи групи. -Звичайне проведення засідань передбачається статутом організації чи положенням про неї. Але вони можуть проводитися і з ініціативи керівника. - -До- дистанційних- засідань і нарад примикають також збори, проведені на виробництв-ах-, в організаціях, установах в робочий час.- -Переважним на практиці видом спільної діяльності працівників є наради. Вони можуть бути запланованими і позаплановими. За метою наради діляться на навчальні, інформаційні, роз'яснювальні, проблемні. За способом проведення виділяють такі види нарад; диктато-рські, автократичні, сегрегативні, дискусійні, вільні і змішані. За змістом рішень виділяють наради: зв'язані з розробкою(підготовкою і прийняттям) рішень-,- для організації виконання раніше прийнятих рішень-,-з метою контролю за виконанням рішення-, -для підведення підсумків і оцінки зробленої роботи-,- з метою обміну інформацією-, -для виявлення думок та ін. [-111-; -154-]-
- - -Про наради часто говорять, що найкращі з них ті, котрі взагалі не проводяться. Тому -організатор- повинний насамперед з'ясувати, чи доцільно проводити нараду. При цьому оцінюються альтернативні варіанти: домовленість по телефону, -ви-рішення питання в процесі майбутніх ділових бесід, включення даного питання до порядку денного іншої наради. - -Ефективність наради багато в чому залежить від якості її підготовки. Рекомендується: :- -заздалегідь визначити порядок денний, включивши в нього один-два, максимум три питання; :- -запросити лише тих працівників, що мають відношення до обговорюваних питань; :- -вчасно сповістити учасників про місце і час проведення наради, ознайомити їх з підготовленими документами - порядком денним, текстами чи тезами доповідей, довідками, проектами рішень; :- -завчасно повідомити тих, чий виступ буде бажаним чи необхідним; :- -забезпечити підготовку приміщення й організаційної техніки; :- -організувати стенографування чи звукозапис. - -При проведенні наради- організатор -також повинен дотримувати ряд правил-:- -1. -Починати нараду потрібно точно в призначений час. Не починати раніше і не чекати тих, що спізнюються. Це дисциплінує учасників. -2. -Якщо відсутні учасники, без яких проводити нараду не можна, її краще перенести. У відношенні винних треба вжити заходів. -3. -Відкриваючи нараду, варто чітко сформулювати її мету, запропонувати регламент і загальну тривалість. Це направить нараду в потрібному руслі. -4. -У процесі наради потрібно стежити за регламентом, задавати уточнюючі запитання, направляти хід дискусії.-
5. -Закриваючи нараду, варто підбити коротко її підсумки і конкретизувати результати. Інакше в деяких учасників складеться думка про її непотрібність. -6. -Нараду потрібно закінчити точно в намічений час, що забезпечить головуючому репутацію вмілого керівника. Якщо завершити її у встановлений термін не вдається, то краще перенести закінчення на інший час, але не затримувати учасників. - -Деякі наради мають свою специфіку. Наприклад, якщо тези чи тексти доповідей і виступів попередньо розмножені і заздалегідь роздані, їх можна не заслуховувати, а обмежитися лише обговоренням. Наради за підсумками виконання прийнятого раніше рішення можуть -бути зведені лише до виступу головуючого і відповідей на запитання. - Дистанційні -наради доцільніше проводити в другій половині дня, оскільки перша більш корисна для самостійної роботи. Тривалість будь-яких нарад повинна бути в межах 1,5 години, оперативних - ЗО - 40 хвилин. На обговорення одного питання рекомендується виділяти 30 - 40 -хвилин. -

1.2. -Нормативне регулювання дистанційних засідань та нарад-

-В Україні практично відсутня нормативна база для регулювання дистанційної роботи. Є окремі рекомендації щодо дистанційної організації роботи і проведення засідань-.
"Члени Комітету на засіданні 28 вересня 2020 року, яке проводилося у форматі відеоконференції, ухвалили рішення включити до порядку денного четвертої сесії і за результатами розгляду прийняти за основу проект Закону про внесення змін до деяких законодавч-их актів щодо удосконалення правового регулювання дистанційної роботи 4051.
Законопроектом пропонується внести зміни до Кодексу законів про працю України та Закону України "Про охорону праці", якими зокрема передбачається: розмежувати поняття та правове р-егулювання гнучкого режиму праці, дистанційної та надомної роботи; уточнити обов'язки власника щодо ознайомлення працівника, з яким укладено договір про дистанційну роботу, із правилами внутрішнього трудового розпорядку, колективним договором, локальними н-ормативними актами роботодавця, повідомленнями та іншими відповідними документами; визначити підстави для запровадження гнучкого режиму робочого часу тощо"-/ [https://news.dtkt.ua/labor/labor-relations/65200-komitet-vru-za-pravove-reguliuvannia-distanciinoyi-roboti]-.
Наразі прийнято Закон України
id: 6
Цитирования: 0,26%
"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення правового регулювання дистанційної, надомної роботи та роботи із застосуванням гнучкого режиму робочого часу"
id: 7
Обнаружен Плагиат: 0,26%https://web-crawler.plagiarism-detect…
від 04.02.2021 1213- ІХ. Крім того пі-дготовлено низкунормативних документів для регламентації дистанційних засідань, наприклад, Проект Закону про внесення змін до
Регламенту Верховної Ради України щодо проведення дистанційних засідань Верховної Ради України -[http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=73889]-.
Для належної організації проведення дистанційних засідань юридичним особам рекомендовано укласти локальні нормативні акти.
-Умови дистанційної роботи повинні бути врегульовані або індивідуально для кожного працівника та/або внутрішнім нормативним актом.
Обов'язковою умовою є досягнення згоди між працівником та працедавцем. Дистанційна робота може поєднуватися з гнучким режимом- робочого часу. В-арто розглядати такі дистанційні роботи-:
: - -сервіси конференцзв'язку-;
-: - -сервіси дистанційної роботи з документами-;
: сервіси інформування;
: сервіси зовнішньої взаємодії;
-Документи, які перед початком наради роз-силають- учасникам, містять основні тезиси, висновки, пропозиції, а також описи, витяги з директивних і нормативних документів, статистичний матеріал, схеми тощо.- Слід враховувати, що за умови належної підготовки аудиторії у деяких випадках можна обійтися взагалі без доповіді, запропонувавши учасникам матеріал, де відбито основні положення її. -[-63-; -69-]-
-Документи для учасників наради слід готувати і в-і-дправляти заздалегідь. Практика вручення таких документів безпосередньо перед початком або тим більше під час наради невиправдана, оскільки учасники позбавлені можливості серйозно вивчити документи, обговорити їх із спеціалістами. Пропоновані учасникам док-ументи систематизують, скріплюють або кладуть у папку. Неприпустимо вимагати повернення документів після наради.- -Підготовка учасників до наради передбачає:-
-визначення своєї ролі у розв'язанні завдань, поставлених перед нарадою, з'ясування своєї позиції з питань, які передбачається обговорити;
докладне ознайомлення з документами;
чітке формулювання запитань до ведучого й учасників;
підготовку матеріалів (даних-, аргументів, фактів) до полеміки;
підготовку тексту виступу.
- Належній організації наради сприятиме залучення до обслуговування технічного персоналу, завданням якого є забезпечення учасників наради засобами для запису, стенографування, ведення протоколу, виконання поточних друкарських робіт і оперативни-х доручень керівника, демонстрування плакатів тощо. Мобілізації уваги учасників сприятимуть такі поради: бажано підкреслити зв'язок між порядком денним наради- і професіональними або посадовими інтересами її учасників.
Очевидно, що завдання функціональних ланок управління різні, не завжди збігаються інтереси лінійних підрозділів. -Тим вище буде оцінено вміння керівника вказати роль кожного з них у розв'язанні поставлених перед нарадою завдань;
доцільно запропонувати учасникам наради ряд конкретних питань, які передбачається обговорити і розв'язати; ці питання у порядку денному можу-ть бути не відбиті. Корисно висловити думку про можливі наслідки тих або інших рішень, прийнятих на нараді.- -
Тривалість вступної промови, як правило, становить 5-7 хв. Оголошення доповіді-.-Після вступної промови починається доповідь або повідомлення. Такий порядок встановлено традиційно. Проте не завжди він виправданий. У ряді випадків доповідь може замінити коротка інформація, представлена учасникам у письмовому вигляді, тези доповіді або ї-ї текст.- -Текст доповіді повинен містити конкретні пропозиції, що будуть предметом обговорення.-
-Доповідь має бути короткою і чіткою, при цьому слід зробити необхідні акценти. Цьому сприятимуть змістова точність, логіка викладення, грамотна мова, необхідна емоційність. - -Доповідь повинна викликати інтерес аудиторії. Важко сподіватися на активне обговорення, якщо питання, порушені у доповіді, далекі для учасників наради, в цілому залишають їх байдужими.- Слід приділяти увагу мотивації, яка сприяє привертанню уваги слухачів, враховувати реакцію аудиторії і змінювати емоційну побудову виступу відповідно до неї.-
- Найважливішим елементом, що сприяє успішному сприйняттю доповіді, є сміливе і відверте формулювання важких, не розв'язаних питань. -Це завжди приваблює аудиторію, мобілізує її увагу. Доповідь має бути інформативною для певної аудиторії. Повторення відомих істин може лише відволікти увагу учасників наради, знизити інтерес до обговорюваної проблеми.-
-Перед керівником нерідко виникає проблема: визначити свій погляд до або після обговорення питання учасниками наради. Очевидно, що якщо керівник у доповіді, яку слід обговорити, досить категорично визначить свою позицію або тим більше рішення, то великою є -вірогідність того, що багато учасників від виступу відмовляться, а якщо й виступлять, то це будуть лише доповнення, уточнення, що не змінюють суті сказаного керівником. Крім того, не виключено, що деякі учасники наради всіляко підтримуватимуть доповідача.- Це нерідко породжує лестощі, підлабузництво і також не сприяє об'єктивній оцінці ситуації. Очевидно, що в обох випадках, хоча і з різних причин, інтелектуальний потенціал учасників повністю не буде використаний. [-696-]-
От-же, доцільно, щоб визначення проблеми не супроводжувалося викладенням поглядів керівника на способи її розв'язання. Це дасть змогу учасникам вільно висловити свої пропозиції, обмінятися думками. Керівник має можливість оцінити пропозиції, що надійшли, врах-увати усі фактори, глибше зрозуміти проблему. Наприкінці обговорення він викладає й обґрунтовує свої погляди і відповідні рішення.Можливий і такий порядок, при якому вже на початку наради керівник викладає свою позицію. Він доцільний тоді, коли у колективі- досить міцні демократичні традиції і є впевненість у тому, що кожен бажаючий без перешкод висловить свою думку.
К-адрові питання:
-:- -розроблення схем та умов дистанційної роботи для окремих підрозділів та посад;
:- -складення переліків посадових осіб, які: можуть бути повністю переведені на дистанційну роботу; -
-:- -не можуть бути переведені на дистанційну роботу; можуть працювати з поєднанням роботи в офісі і дистанційної роботи;
:- -у разі потреби, запровадження нових посад, необхідних для вирішення організаційних та технічних питань (SMM-спеціаліст, ІТ-спеціаліст, спеціаліст з кібербезпеки, інформаційної безпеки тощо);
:- -періодичне вивчення можливостей та навичок працівників працювати дистанційно, проведення навчань для підвищення
їх кваліфікації, врахування таких здібностей при проведенні атестації посадових осіб місцевого самоврядування.
Ф-ормування внутрішньої комунікаціі
1. Створення бази даних офіційних електронних адрес та облікових записів, телефонних номерів, наявних пристроїв (смартфони, комп'ютери, планшети та їх операційні системи) членів засідання, посадових осіб;
2. Ств-орення груп у месенжерах (-Viber-, -Telegram-, -WhatsApp-) (для поширення миттєвих повідомлень та отримання зворотного зв'язку);
3. П-роведення навчань та підготовка інструкцій для членів присутніх у нараді;
-4. З-абезпечення належного та своєчасного поширення офіційних електронних матеріалів посадових осіб.

Н-алагодження зовнішньої комунікації з громадськістю та заінтерисованими сторонами
1. Створення та популяризація швидких способів розсилання офіційних матеріалів (електронна пошта, месенжери, соціальні мережі тощо);
2. Популяризація сервіс-ів електронних обговорень, електронних петицій, електронних повідомлень;
3. Забезпечення технічних можливостей трансляції та відеозапису дистанційних засідань та своєчасного оприлюднення інформації про такі заходи, збереження відповідних трансляцій- (або з використанням відеохостингу -YouTube- ,як найбільш поширеного, або на офіційному сайті відповідної ради). -[-114-; -143-]-

1.3. Технічне забезпечення організаціі дистанційних засідань
Дистанційна форма проведення засідань та нарад потребує відповідної технічної підтримки.
Н-еобхідно:-
-1 . - В-изначитися із форматом його проведення: відеоконференція або аудіоконференція;-
-2 . - В-изначити фахівців, які можуть забезпечити виконання такого завдання;
3 . - П-еревірити наявність належної комп'ютерної техніки та каналів зв'язку;
4 . - О-брати належне програмне забезпечення;
5 . - З-абезпечити його встановлення, налаштування, тестування .
- -Програмне забезпечення повинно відповідати таким основним вимогам:
:- -одночасне підключення всіх запрошених-;
-:- -можливість запису дистанційного засідання;
:- -можливість трансляції засідання в Інтернет;
:- -можливість головуючого надавати слово .-
-Наразі на ринку наявні багато видів програмного забезпечення, які передбачають проведення відеоконференцій, вебінарів, аудіо- конференцій . Обрання певного програмного забезпечення потребує фахової консультації із врахуванням наявних технічних умов та можл-ивостей, вимог до функціональності . [-162-; -168-]-
-Очевидно, що аудіоконференції є менш зручними для сприйняття і їх використання більш доцільне під час засідань з невеликою кількістю учасників або при розгляді питань, які не потребують значного обговорення .
- -Очевидні переваги у дистанційній роботі при проведенні різних нарад мають:
: відеоконференції;
: аудіоконференції.
Відеоконференції є найкращим варіантом у більшості випадків. Проте, аудіоконференції є зручнішими у разі проведення засідань за невеликої кі-лькості учасників та відсутності питань, які потребують значного обговорення.
Програмне забезпечення відеоконференції повинно відповідати базовим вимогам:
: - -одночасного підключення всіх членів колегіального органу, працівників, які супроводжуватимуть засідання, а також запрошених осіб;-
-: - -запису дистанційного засідання;
: - -онлайн трансляції дистанційного засідання;
: - -можливості головуючого (модератора) управляти ходом відеоконференції (адміністрування);
: - -наявності функції демонстрації екранів з презентаціями та документами;
: - -бажаною є функція голосування, запису на виступ, внутрішній чат (ці функції можна реалізувати через інше програмне забезпечення).
- -Обов'язковою умовою проведення дистанційних засідань є їх повне технічне фіксування, що дозволяє уникнути спірних питань,пов'язаних із дотримання вимог законів та регламенту.
Програмне забезпечення відеоконференції повинно відповідати базовим вимогам:
: - -одночасного підключення всіх членів колегіального органу, працівників, які супроводжуватимуть засідання, а також запрошених осіб;-
-: - -запису дистанційного засідання;
: - -онлайн трансляції дистанційного засідання;
: - -можливості головуючого (модератора) управляти ходом відеоконференції (адміністрування);
: - -наявності функції демонстрації екранів з презентаціями та документами;
: - -бажаною є функція голосування, запису на виступ, внутрішній чат (ці функції можна реалізувати через інше програмне забезпечення).-
-Наразі в широкому доступі є багато варіантів програмного забезпечення, що передбачають проведення конференцій. Обрання певного програмного продукту потребує фахової консультації із врахуванням наявних технічних умов та можливостей, вимог до функціональност-і. Найбільш поширеними на сьогодні інструментами є Skype for Business, Zoom, WebEx, Google Meet, Zadarma тощо. Ці інструменти є доступними для більшості комп'ютерних (Microsoft Windows, macOS) та мобільних (Android, iOS) операційних систем,що значно спрощу-є дистанційну роботу великої кількості користувачів-.-

-

Висновки до 1 розділу
-Оцінюючи особливості роботи , переваги та недоліки дистанційної роботи, можна зробити висновок, що повністю дистанційна робота - виняток. Гнучке ж поєднання дистанційної роботи із звичайною - це гарна можливість врахувати різні обставини, зекономити час та- ресурси.
Використання інноваційних технологій є однією з важливих основ для
розвитку дистанційних засідань в сучасних умовах. Такі технології сприяють не лише підвищенню якості проведення нарад, а й створенню інформаційної системи управління в цілому. Це -забезпечує гідний рівень роботи над отриманням відповідних компетенцій між керівництвом і робітниками-.
-Дистанційна робота є однією з можливостей сучасної системи організації роботи на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Вона чудово поєднується з електронним документообігом, електронними сервісами комунікації -і- у відносинах з громадськістю, бізнесом, державою. Така взаємодія є вкрай важливою для якісної діяльності, особливо в умовах дистанційної роботи-.
-Відеоконференції є найкращим варіантом у більшості випадків. Проте, аудіоконференції є зручнішими у разі проведення засідань за
невеликої кількості учасників та відсутності питань, які потребують значного обговорення.
- -Програмне забезпечення відеоконференції повинно відповідати базовим вимогам:
: одночасного підключення всіх членів колегіального органу, працівників, які супроводжуватимуть засідання, а також запрошених осіб;-
-: запису дистанційного засідання;
: онлайн трансляції дистанційного засідання;
: можливості головуючого (модератора) управляти ходом відеоконференції (адміністрування);
: наявності функції демонстрації екранів з презентаціями та документами;
: бажаною є фу-нкція голосування, запису на виступ, внутрішній чат (ці функції можна реалізувати через інше програмне
забезпечення). [-96-; -101-]
Обов'язковою умовою проведення дистанційних засідань є їх повне технічне фіксування, що дозволяє уникнути спірних питань, пов'язаних із дотримання вимог законів та регламенту. В широкому доступі є багато варіантів програмного забезпечення, що передбачают-ь проведення конференцій. Обрання певного програмного продукту потребує фахової консультації із врахуванням наявних технічних умов та можливостей, вимог до функціональності. Найбільш поширеними на сьогодні інструментами є Skype for Business, Zoom, WebEx, G-oogle Meet, Zadarma тощо. Ці інструменти є доступними для більшості комп'ютерних (Microsoft Windows, macOS) та мобільних (Android, iOS) операційних систем,
що значно спрощує дистанційну роботу великої кількості користувачів.-
-Дистанційна робота посадових осіб можлива у випадках використання ними у своїй роботі переважно комп'ютера та електронних засобів зв'язку, відсутності нагальної потреби особисто контактувати з людьми (особистий прийом) або паперовими документами.
- -Дистанційна робота може добре поєднуватися із звичайною роботою. Вона відкриває широкі можливості застосування часткової зайнятості працівників.
Значна частина роботи із документами може бути здійснена дистанційно шляхом:
: виконання обов'язків поза робочи-м місцем за допомогою службового або особистого обладнання (стаціонарний комп'ютер або ноутбук,
планшет, смартфон);
: використання інструментів спільного редагування одного електронного документа (Google Docs, Microsoft 365);
: використання хмарних сховищ -(Google Drive, Microsoft One Drive, Dropbox) для обміну файлами будь-якого розміру та кількості;
: особистого зв'язку за допомогою миттєвих повідомлень, відео та аудіозв'язку, електронної пошти;
: запровадження системи електронного документообігу та відділ-еного доступу до неї.-





РОЗДІЛ 2
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ЗАСІДАНЬ ТА НАРАД

2.1 Організація дистанційного засідання

- -Для забезпечення проведення дистанційних засідань необхідно вжити низку підготовчих заходів:-
: оновити дані про офіційні електронні адреси та облікові записи, телефонні номери, наявні пристрої (смартфони, комп'ютери, планшети та їх операційні системи) запрошених осіб; у разі їх відсутності вирішити питання забезпечення їх такими пристр-оями на час роботи з проектами рішень та участі у дистанційному засіданні;
-:- -забезпечити встановлення та налаштування програмного забезпечення на смартфонах, планшетах та комп'ютерах членів колегіального органу;
:- -створити облікові записи, що дозволяють ідентифікувати особу у загальноприйнятний спосіб;
:- -створити або перевірити групу у месенджері, доступному для всіх депутатів з їх смартфонів (для оперативного поширення інформації та можливості оперативно обмінюватися інформацією з усіма учасниками);
:- -провести роз'яснення, тренування, у разі потреби, підготувати покрокові інструкції окремо для голови, окремо для депутатів, окремо для посадових осіб, що забезпечують проведення засідання;
:- -забезпечити трансляцію ходу дистанційного засідання через мережу Інтернет та своєчасне оприлюднення інформації про таку можливість;
:- -забезпечити запис ходу дистанційного засідання та його протоколювання;
:- -забезпечити своєчасне поширення проектів порядку денного, рішень та супровідних матеріалів на офіційні електронні поштові адреси .
- -Для аудіоконференції є важливою можливість голосової ідентифікації всіх учасників засідання при оголошенні ними про свою присутність під час реєстрації, під час їх виступів, при оголошенні ними своєї позиції під час голосування . Доцільно передбачити обов'-язковість щоразу під час виступу оголошувати своє прізвище, ім'я, по батькові для уникнення двозначностей при протоколюванні та встановленні результатів голосування .
Особа учасника додатково перевіряється через використання раніше підтверджених способів і-дентифікації: електронний підпис, використання підтвердженого облікового запису, номеру телефону тощо . [-63-; -69-]-
-
Забезпечення проведення дистанційного засідання.
- З огляду на незвичність дистанційних засідань для їх успішності важливим є наявність покрокових інструкцій окремо для головуючого, окремо для учасників, окремо для посадових осіб, що забезпечують проведення засідання. -Під час дистанційного засідання відповідні посадові особи повинні бути готові оперативно надавати консультації учасникам засідання при виникненні у них проблем із відповідним програмним забезпеченням .
Обговорення.
Важливою умовою успішності дистанційного -з-а-сідання є дотримання права -особи - на висловлення своєї позиції та внесення пропозицій . Для цього необхідно забезпечити загального для всіх учасників дистанційного засідання каналу зв'язку для запису на виступ та надсилання письмових документів .
Голосування.
Найпростішими способами встан-овлення результатів голосування:
під час відеоконференції є голосування шляхом підняття рук;
під час аудіоконференції почергового в алфавітному порядку голосового оголошення кожним депутатом свого прізвища, ім'я, по батькові та своєї позиції: за, проти, ут-римався .
За наявності технічних можливостей голосування може бути реалізовано шляхом інструментів, вбудованих в програмне забезпечення, або додаткових програмних інструментів .
- Порядок денний дистанційної наради має містити оптимальну кількість питань (звичайно він складається з одного-двох пунктів), їх формулювання має бути чітким і зрозумілим для усіх учасників наради.
Розробляючи порядок денний, необхідно додержувати -логічно і психологічно виправданої послідовності розгляду питань.
Першими у порядок денний включають питання, з яких не передбачається гостра полеміка. Потім обговорюють найбільш спірні проблеми, дискусія з яких може бути гострою і тривалою.
Зазначений пор-ядок дає змогу розпочати обговорення дискусійних проблем у спокійній обстановці, уникнути упередженості, послабити увагу емоційних факторів. Може бути рекомендований і інший підхід. Якщо у порядку денному кілька питань, першими доцільно обговорювати ті, я-кі стосуються усіх присутніх, а потім у більш вузькому колі ті, що залишилися.
Склад учасників наради встановлюють згідно з її метою і порядком денним. Він визначається ступенем ділової зацікавленості потенційних учасників, їхньою компетентністю, бажанням -і здатністю брати активну участь в обговоренні, вносити свої пропозиції, передбачуваною участю в реалізації рішень наради та іншими факторами.
Не доцільно запрошувати на нараду працівників, присутність яких на ній не обов'язкова, оскільки такий порядок сти-мулює пасивність, утриманський настрій учасників, призводить до нераціонального використання часу спеціалістів. [222; 223]
Отже, на нараду слід запрошувати не з міркувань
id: 8
Цитирования: 0,01%
"престижності",
а тих, хто може ефективно використати здобуту на ній інформацію, тоб-то залучати співробітників, від яких можна очікувати реального внеску у рішення обговорюваних проблем.
Спосіб оповіщення учасників залежить від умов роботи і розташування організації, кола учасників, технічних засобів. При цьому використовують г-рафік, який доводять до відома усіх учасників, об'яви, запрошення, повідомлення по телефону або радіомережі та ін. Не рекомендується використовувати фразу
id: 9
Цитирования: 0,02%
"Присутність обов'язкова".
Запрошення слід розсилати якомога раніше. Його текст має бути чітким і не -викликати запитань у адресата.
Підготовка доповіді і проекту рішення.
Підготовка доповіді - один з найвідповідальніших елементів організації наради. Погана доповідь може дискредитувати проблему, похитнути авторитет керівника, знизити ефективність наради.
-Підготовка доповіді передбачає: вибір доповідача, власне підготовку доповіді, її обговорення і коригування.
При виборі доповідача враховують такі фактори:
значення проблеми; іноді доцільно, щоб з доповіддю виступав керівник, підкреслюючи тим самим важливіс-ть питання;
наявність серед підлеглих працівника, що знає цю проблему, вміє викласти матеріал і користується авторитетом у колег;
необхідність у процесі наради вести полеміку з вузькопрофесійних питань, до якої керівник може бути не готовий (наприклад, у п-еріод переходу підприємств і об'єднань на нові умови господарювання на численних зборах трудових колективів і нарадах виступали з доповідями, як правило, не перші керівники, а головні економісти, начальники планових, економічних, фінансових відділів та і-нші працівники);
бажання керівника активізувати підлеглих, підвищити ступінь їхньої участі у проведенні тих або інших заходів. Керівник обговорює з доповідачем мету, яку він ставить перед нарадою, основні ідеї доповіді, її структуру, передбачувані рішенн-я.
Декілька порад, які допоможуть зробити відеоконференцію ефективною і уникнути неприємностей.


-Т-естування-:
- В-мик-ати- обладнання заздалегідь,
- Т-ест-увати- гарнітуру,
- П-ерев-ірити - якість Інтернету,
- П-еревір-ити- готовність документів,презентацій.
П-риєднання-:
- З-абезпеч-ити- зручне місце на час відеоконференції та належний візуальний та звуковий фон, присутність інших осіб;
- О-бов'язково вимика-ти- звук, -якщо учасник- не бере активної участі в обговоренні;
- П-еред тим як розпочати розмову поза відеоконференцією пересвідч-и-т-и-ся, що вимкн-утий - мікрофон.
-Не поспішати-:
- П-ід час виступу роб-и-т-и- паузи, -
Д-ат-и- співрозмовникам почути Вас.-
-Не забува-ти-, що звук має певну затримку у часі-

2.2 Документаційне оформлення дистанційного засідання

-Значна частина роботи із документами може бути здійснена дистанційно шляхом:
: - -виконання обов'язків поза робочим місцем за допомогою службового або особистого обладнання (стаціонарний комп'ютер або ноутбук,
планшет, смартфон);
: - -використання інструментів спільного редагування одного електронного документа (Google Docs, Microsoft 365);
: - -використання хмарних сховищ (Google Drive, Microsoft One Drive, Dropbox) для обміну файлами будь-якого розміру та кількості;
: - -особистого зв'язку за допомогою миттєвих повідомлень, відео та аудіозв'язку, електронної пошти;
: - -запровадження системи електронного документообігу та відд-а-леного доступу до неї.
- -Під час відеоконференції є бажаним відразу після фіксування результатів поіменного голосування продемонструвати відповідний список учасникам засідання для уникнення непорозумінь та неправильного врахування голосу .
- -Відкрита трансляція та запис дистанційного засідання є обов'язковими умовами їх проведення .
При відеоконференції необхідно транслювати та записувати електронними засобами:
-1. Д-ії головуючого, інших осіб, які виступають, документи, презентації, які вони демонструють;
-2. Д-ії всіх присутніх на дистанційному засіданні осіб під час голосування, запису на виступ .
При аудіоконференції необхідно транслювати та записувати електронними засобами лише голос осіб, які виступають на засіданні або оголошують свою позицію під час голосу-вання .
Записи дистанційних засідань є додатками до протоколів дистанційних засідань[-223-; -224-]-
Рекомендації для оформлення ефективних дистанційних нарад
1. Складіть конкретний порядок денний нарад і швидко перегляньте його перед проведенням.
2. Забезпечте вільний обмін інформацією між членами групи.
3. Повністю використайте членів гр-упи й заохочуйте їх до участі.
4. Створіть атмосферу довіри, щоб члени групи не соромилися відкрито й тактовно коментувати точки зору й ідеї, які вони не поділяють.
5. Розглядайте конфлікт як позитивний фактор і намагайтеся ефективно управляти ни-м.
6. Закінчуючи нараду, коротко підсумуйте проведене обговорення й визначте майбутні заходи, які планується здійснити на виконання прийнятих рішень.
Наради будуть ефективними, якщо присутні не будуть бездумно одностайні у прийнятті рішень. -
-Рекомендації ведучому наради:
Не слід розпочинати- дистанційну- нараду доти, поки запрошені не зявилися на екрані, розмістили свої матеріали, поки не затих загальний шум. Треба уникати прохань про встановлення тиші.
Наради треба відкривати точно у встановлений час незалежно від того, чи усі запрошені присутні- у момент відкриття. Голова повинен зайняти своє місце за 3-5 хв. до початку засідання, даючи зрозуміти, що наближається час відкриття.
Доцільно інформувати присутніх про склад учасників, про те, хто і чому відсутній на нараді або скільки чоловік- із запрошених прибули на нараду.
Необхідно нагадати присутнім мету засідання, порядок денний, встановити регламент. Регламент повинен передбачати 10-15-хвилинні перерви після кожних 80-90 хв. роботи. Час, який відводять для виступу, становить, я-к правило, 5-10 хв. Досвід свідчить, що за цей час людина, яка підготувалася до виступу, встигає викласти свої міркування.
Рекомендується з'ясувати, чи немає у учасників запитань, зауважень, пропозицій щодо порядку денного, регламенту і складу пр-исутніх. Якщо вони є, керівник залежно від форми організації наради приймає рішення сам або разом з учасниками наради.
Керівник повинен сприяти тому, щоб виступив кожен бажаючий. При цьому ніхто не повинен зловживати увагою інших. Ведучий має пра-во ввічливо нагадати тому, хто виступає, про регламент, мету наради і питання, яке обговорюється, запропонувати викладати свої думки ближче до теми. Проте при цьому неприпустимі репліки
id: 10
Цитирования: 0,03%
"Говоріть за темою",
id: 11
Цитирования: 0,03%
"Це нам нецікаво"
та ін.
Керівник, що в-еде нараду, не повинен одночасно виконувати інші обов'язки - підписувати документи, розмовляти по телефону, вести переговори із співробітниками та ін.
Особливу увагу ведучий має приділяти висловлюванням опонентів. Людей, які заради інтересів справ-и розкривають невірність прийнятих методів, викладають нові погляди, нетривіальні підходи до розв'язання проблем, необхідно всебічно стимулювати. Саме до таких виступів слід привертати увагу учасників наради. Керівник повинен створити обстановку, коли той,- хто виступає, має бути впевнений у тому, що він не постраждає за критику. Навіть коли керівник не згодний з тим, хто виступає, його критика повинна бути максимально коректною та аргументованою.
Ведучий наради не повинен допускати дублювань у вист-упах. Необхідно ввічливо вказати, що доповідач повторюється, що ці положення вже лунали, ставлення до них відоме і повторне звертання до них позбавлено сенсу. - - 10. Найважливіше завдання голови - організувати і підтримати полеміку, зацікавлений, відвертий і доброзичливий обмін думками між учасниками наради. Для цього він загострює одні пр-облеми, просить висловити думку з інших, не допускає нетактовних виступів і реплік, з повагою ставиться до кожної думки.
11. Обов'язок голови - підтримувати у залі атмосферу зацікавленості, доброзичливості. Не слід вступати у полеміку з учасниками нара-ди, нав'язувати їм свою думку.
Авторитету ведучого наради сприятимуть такі рекомендації: дякувати кожному оратору за виступ; усі повідомлення робити стоячи за винятком коротких коментарів; називати не тільки прізвище того, хто виступає, а й його- ім'я, по батькові і посаду.-
-Рекомендації тому, хто виступає на нараді:
1. Беручи участь у полеміці, не слід читати текст виступу, навіть якщо він був підготовлений заздалегідь. Наявність тексту, тез або плану виступу безумовно корисно, оскільки надає впевненості тому, хто висту-пає, організовує його мову, дає змогу додержувати регламенту, полегшує ведення протоколу. Проте треба враховувати, що текст виступу, складений до початку наради відповідно до порядку денного, у ході наради може потребувати коригування або навіть виявитися -неприйнятним. Отже, текст не повинен обмежувати можливостей того, хто виступає; він може бути лише основою для викладення його думок. Крім того, читання тексту виступу, як правило, позбавлено емоційного забарвлення, образності, створює уявлення формального- акту і тому негативно сприймається аудиторією. Живий, безпосередній виклад завжди краще, ніж звичайне читання.
Якою б не була реакція аудиторії, основна ідея виступу повинна бути доведена до слухачів.
Беручи участь у дискусії і виражаючи свою н-езгоду, необхідно підкреслити спочатку, що з ряду питань погляди ваші та опонента збігаються; бажано привести один-два аргументи, що це доводять.
У ході виступу слід звертатися до всієї аудиторії, а не до окремого опоненту. Це сприяє діловому і спокі-йному обговоренню.
Необхідно чітко аргументувати причини своєї незгоди з опонентом. При цьому ставитися до нього з повагою, не допускаючи образ; найрізкіша критика не повинна принизити його. Виступаючи, треба критикувати думку, а не людину. Аргумента-ція має бути спрямована проти ідеї, принципу, методу, а не їх носія. [-97;104-]- -
Виступи повинні грунтуватися на поглядах, ідеях того, хто виступає, проте при цьому основними мають бути мета наради, інтереси аудиторії, сутність питання, яке обговорюють. Типова помилка багатьох учасників полеміки - підміна розгляду питання порядк-у денного висвітленням власних проблем, побажань і вимог.
Кожний виступ має закінчуватися конкретними пропозиціями. Якщо їх немає, виступати недоцільно.
Вплив на аудиторію суттєво посилюється завдяки правильно обраній тональності, емоційному заб-арвленню виступу, зацікавленому ставленню до обговорюваних проблем. Ще більше посилюють ефект від виступу яскраві приклади, аргументовані аналогії (образні порівняння, афоризми та ін.). Виступ повинен бути не тільки корисним і діловим, а й цікавим для слух-ачів.
9. Необхідно, щоб виступ був максимально коротким. При цьому слід враховувати реакцію аудиторії і, якщо це потрібно, коригувати свій виступ, проте у зв'язку з цим не повинна, звичайно, страждати його основна думка.
Вказуючи на слабкі стор-они в інших виступах, намагайтеся не сперечатися з учасниками наради, а усно задаючи запитання, переконати у помилковості їхніх поглядів.
Готуючись до виступу, доцільно записувати важливі пропозиції інших учасників наради. Це дасть змогу уникнути повт-орення, змінити акценти, підтримати або відхилити певні міркування.
Викладати свої думки слід точно і конкретно; виступати тільки по суті питання. Необхідно бути об'єктивним, зазначати не тільки негативні, а й позитивні сторони; вести розмову про спра-ву, а не про її значення. Говорити слід повільно і неголосно, незважаючи на роздратування, уникати загальних фраз, додержувати регламенту.
Не рекомендується продовжувати полеміку під час перерви, яку слід використовувати, щоб відпочити.

2.3 Культура ц-ифрового спілкування
- -Велике значення для успіху виступу має культура мови того, хто виступає. Як правило, при цьому мають на увазі правильність і чіткість вимови, логічність мови, її виразність і емоційність.-
- Мовна професійна компетенція - це сума систематизованих знань норм і правил літературної мови, за якими будуються правильні мовні конструкції та повідомлення за фахом-. Правильність мови, тобто відповідність її загальноприйнятим мовним нормам, забезпечує взаєморозуміння. -Слухачі негайно відчувають відхилення від правил вимови. Це послаблює їхню увагу, відволікає від сприйняття змісту виступу, знижує довіру до того, хто виступає. Необхідно стежити за мовою дикторів радіо і телебачення, за тим, як використовуються слова і ви-рази у художній літературі, публіцистиці, газетних і журнальних публікаціях. Слід постійно звертатися до словників, довідників, посібників.- Т-очність мови вирішальною мірою залежить від знання предмету мови. Використовувані слова повинні відповідати предмету викладення так, щоб той, хто виступає, і слухачі однозначно розуміли один одного. Ускладнюють сприйняття мови, знижують образність її шта-мпи, канцеляризми, часте вживання вставних слів-.- [-352-]- -Логічність мови є основою її доступності, дієвості, доречності. Логічний виклад передбачає несуперечливість суджень, розкриття реальних, справжніх зв'язків і відносин.- -Багатство мови визначається, насамперед, тим, наскільки великий активний словниковий запас того, хто виступає. Важливо також, як він вміє використовувати цей запас. Очевидно, що чим ширший активний запас, тим образнішою, виразнішою і самобутнішою є його м-ова. - -Багатство мови - відображення загальної культури людини.-
-Досягненню мети багато в чому сприяє емоційність мови, що підвищує сприйняття, посилює вплив на аудиторію, активізує зв'язок між тим, хто виступає, і слухачами. Особливо це важливо під час полеміки або дискусії.- Після закінчення доповіді (повідомлення, інформації) доповідач відповідає на запитання, які йому задають в усній або письмовій формі.-
- -Вміння формулювати запитання - важливий фактор управління дискусією. Крім того, особа, що проводить нараду, повинна вміти своєчасно переключати увагу з однієї теми на іншу, доречно акцентувати проблеми, вимагати від кожного учасника дискусії однозначно і ч-ітко висловлювати свою позицію. Відповідати на запитання необхідно і тоді, коли із доповіддю (у письмовій формі) учасники були ознайомлені заздалегідь.
Мета відповідей на запитання - роз'яснити викладене у доповіді, поглибити і доповнити ма-теріал згідно з проханням учасників, переконати їх у достовірності інформації. Проте запитання не повинні виходити за межі обговорюваної теми, відвертати увагу учасників від основної мети наради.
Порядок постановки запитань і відповідей на них має бути чіт-ко визначений. Слід орієнтувати учасників на конкретне і точне формулювання запитання.
Нерідко під час відповідей на запитання виникає полеміка. В її основу найчастіше покладено підміну запитання судженням. Такий обмін думками непродуктивний і далеко не за-вжди цікавий іншим учасникам паради. Крім того, він порушує нормальний хід наради.- -Відповідаючи на запитання, слід дотримуватися таких рекомендацій:
Якщо письмово задано кілька запитань, перед тим як відповідати, треба ознайомитися з їхнім змістом. Розподілити їх так, щоб запитання, на які є найбільш аргументовані відповіді, зачиту-вали останніми.
Якщо запитання задають письмово, то їх слід повністю зачитувати, нічого не змінюючи в тексті.
Відповіді на запитання повинні бути логічними, вичерпними за змістом, зрозумілими за формою і відвертими. Спроби замаскувати або прихов-ати істину призводять до непоінформованості учасників, до створення обстановки, коли учасники наради не прагнутимуть викладати свої погляди і брати активну участь у виробленні рішення. В останньому випадку мету наради досягти не вдається.
Той, хто ві-дповідає на запитання, повинен враховувати мету і завдання наради, його основну тему, передбачувані результати.
Неетично оцінювати запитання і тим більше особу, яка його поставила.
Тональність відповідей на запитання має бути витриманою, добрози-чливою, а розмова - взаємоповажною на рівних.
Не треба протиставляти себе аудиторії; запитання нерідко можна розбирати і шукати відповіді на них разом з аудиторією.- -Відповідаючи на запитання, слід спиратися на знання, які мають слухачі. Нову інформацію доцільно подавати лише у разі потреби.- -
- Д-истанційні наради доцільніше проводити в другій половині дня, оскільки перша більш корисна для самостійної роботи. Тривалість будь-яких нарад повинна бути в межах 1,5 години, оперативних - ЗО - 40 хвилин. На обговорення одного питання рекомендується виділя-ти 30 - 40 хвилин. - -Ефективність роботи головуючого значною мірою залежить від уміння розмовляти з підлеглими й відвідувачами, виступати на дистанц-і-йних нарадах і зборах. Слово - тонкий інструмент і сильна зброя. Ним потрібно вміло користуватися. Від уміння говорити і виступати залежать популярність-,- його авторитет у співробітників і підлеглих. Але саме головне - це впливає на виконання рішень і розпоряджень, а виходить, і на результати всієї діяльності організації. Не обов'язково бути оратором. Але безперечно треба уміти говорити добре, чітко, проф-есійно грамотно. Треба усвідомити, що в спілкуванні з людьми немає дріб'язків. У будь-яких умовах -учасники- повин-ні -говорити спокійно і шанобливо. Не слід підвищувати голос, прискорювати мову, ковтаючи кінцівки слів. Вказівки повинні бути продуманими, інструкції - короткими, ясними і зрозумілими. Тоді слухачі не сумніваються в правильності своїх дій, зібрано і цілеспр-ямовано виконують доручену справу.
- -Вживані положення, судження й висновки повинні бути доступними слухачам, зрозумілими даній аудиторії. Тоді мова буде доречною і діючою. У розмові з людьми важливо правильно і вміло користуватися інтонацією і жестами, розумно використовувати міміку. Вони ро-блять мову щирою, емоційно сприйнятливою. На думку деяких дослідників, уже тільки міміка, інтонація і жести здатні нести до 40 % інформації. Вони дозволяють передати зміст повідомлення наочніше й образніше, виразити емоційно-вольове ставлення промовця до т-еми чи фактів, його позицію. Оптимальна тривалість спільної розумової діяльності великої кількості людей складає всього 40-45 хвилин. Через 40-60 хвилин після початку наради в його учасників послаблюється увага: починається галас, зайві рухи, розмови. Якщо- й далі продовжувати нараду без перерви, то в більшості учасників настає втома. Після 30-40-хвилинної перерви в присутніх поліпшується самопочуття,відновлюється їхній нормальний стан, і обговорення проблем можна продовжити [7,9]. Після 90 хвилин роботи ува-га й інтерес до обговорюваних проблем зникають. Даний етап наради фахівці називають періодом негативної активності. У цей момент людина стає некерованою, до усього ставиться знервовано й недовірливо. Рішення, прийняті в такий час, зазвичай відрізняються ек-стремізмом. Якщо ж нарада продовжується без перерви 2 години, то більше 90 % її учасників згодні на будь-яке рішення, аби тількивсе швидше закінчилося.



Висновки до 2 розділу
,- ОБСЯГАМИ РЕСУРСІВ
держа Сучасні технології дають широкі можливості для налагодження та запровадження дистанційної роботи. Крім того,наявність практики дистанційної роботи та відповідної інфраструктури за звичайних умов є запорукою її швидкого та широкого- -впровадження при надзвичайних ситуаціях.
Важливими особливостям-и -є обов'язкове врахування інтересів та пропозицій громадськості та заінтересованих осіб при прийнятті своїх рішень, а також постійна взаємодія з одержувачами адміністративних послуг. Крім відкрито-сті -є необхідним дотримання процедури обговорення регуляторних актів та доступу до публічної інформації.
Тому важливо, щоб запровадження дистанційної роботи супроводжувалося також використанням електронних засобів двосторонньої комунікації з громадськістю та з-аінтересованими особами:
: електронні петиції (подання колективного звернення);
: електронні консультації (обговорення проектів рішень, опитування щодо пропозицій місцевої влади);
: електронний громадський бюджет (ініціювання проектів для фінансування з мі-сцевого бюджету);
: електронні комунікації з налагодженим зворотнім зв'язком (офіційний сайт, електронні ЗМІ, меседжери, соціальні мережі);-
-: електронні адміністративні послуги;
: телефонна гаряча лінія.
Вказані інструменти дозволяють зручно, з мінімальними витратами часу та зусиль реалізувати більшість звичайних можливостей активного жителя або іншої заінтересованої особи.
- З огляду на незвичність дистанційних засідань для їх успішності важливим є наявність покрокових інструкцій окремо для особи,яка скликала нараду, окремо для учасників наради, окремо для посадових осіб, що забезпечують проведення засідання. -Під час дистанційного засідання відповідні посадові особи повинні бути готові оперативно надавати консультації учасникам засідання при виникненні у них проблем із відповідним програмним забезпеченням-.
Досягненню мети багато в чому сприяє емоційність мови, що підвищує сприйняття, посилює вплив на аудиторію, активізує зв'язок між тим, хто виступає, і слухачами. Особливо це важливо під час полеміки або дискусії. Після закінчення доповіді (повідомле-ння, інформації) доповідач відповідає на запитання, які йому задають в усній або письмовій формі.
Вміння формулювати запитання - важливий фактор управління дискусією. Крім того, особа, що проводить нараду, повинна вміти своєчасно переключати увагу з однієї- теми на іншу, доречно акцентувати проблеми, вимагати від кожного учасника дискусії однозначно і чітко висловлювати свою позицію. Відповідати на запитання необхідно і тоді, коли із доповіддю (у письмовій формі) учасники були ознайомлені заздалегідь.
- -Отже, на дистанційну нараду слід запрошувати тих, хто може ефективно використати здобуту на ній інформацію, тобто залучати співробітників, від яких можна очікувати реального внеску у рішення обговорюваних проблем. - - ВИСНОВКИ -
- -Використання інноваційних технологій є однією з важливих основ для- -розвитку дистанційних засідань в сучасних умовах. Такі технології сприяють не лише підвищенню якості проведення нарад, а й створенню інформаційної системи управління в цілому. Це забезпечує гідний рівень роботи над отриманням відповідних компетенцій між ке-рівництвом і робітниками-.-
- -Дистанційна робота є однією з можливостей сучасної системи організації роботи на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Вона чудово поєднується з електронним документообігом, електронними сервісами комунікації -і- у відносинах з громадськістю, бізнесом, державою. Така взаємодія є вкрай важливою для якісної діяльності, особливо в умовах дистанційної роботи-. Широке впровадження таких технологій дозволяє забезпечити діяльність у надзвичайних ситуаціях і, в багатьох випадках, підвищити її ефективність.
Основою матеріальної бази є комп'ютери, смартфони, інші мобільні
-пристрої та обов'язковий доступ до мережі Інтернет. Фахівці, які реалізують дистанційн-і засідання та наради-, повинні володіти основною спеціальністю (навчальним предметом), володіти загальними інформаційними технологіями та навичками роботи з конкретним програмним забезпеченням, яке використовується для реалізації проекту дистанційних засідань.
- -В Україні практично відсутня нормативна база для регулювання дистанційної роботи. Є окремі рекомендації щодо дистанційної організації роботи і проведення засідань-. Для належної організації проведення дистанційних засідань юридичним особам рекомендовано укласти локальні нормативні акти.
-Умови дистанційної роботи повинні бути врегульовані або індивідуально для кожного працівника та/або внутрішнім нормативним актом.
Обов'язковою умовою є досягнення згоди між працівником та працедавцем. Дистанційна робота може поєднуватися з гнучким режимом- робочого часу-.
Належній організації наради сприятиме залучення до обслуговування технічного персоналу, завданням якого є забезпечення учасників наради засобами для запису, стенографування, ведення протоколу, виконання поточних друкарських робіт і операт-ивних доручень керівника, демонстрування плакатів тощо. Найважливішим елементом, що сприяє успішному сприйняттю доповіді, є сміливе і відверте формулювання важких, не розв'язаних питань.- Це завжди приваблює аудиторію, мобілізує її увагу. Доповідь має бути інформативною для певної аудиторії. -Повторення відомих істин може лише відволікти увагу учасників наради, знизити інтерес до обговорюваної проблеми.-
-Наразі в широкому доступі є багато варіантів програмного забезпечення, що передбачають проведення конференцій. Обрання певного програмного продукту потребує фахової консультації із врахуванням наявних технічних умов та можливостей, вимог до функціональност-і. Найбільш поширеними на сьогодні інструментами є Skype for Business, Zoom, WebEx, Google Meet, Zadarma тощо. Ці інструменти є доступними для більшості комп'ютерних (Microsoft Windows, macOS) та мобільних (Android, iOS) операційних систем,що значно спрощу-є дистанційну роботу великої кількості користувачів-.-
-Розробляючи порядок денний, необхідно додержувати логічно і психологічно виправданої послідовності розгляду питань.
Першими у порядок денний включають питання, з яких не передбачається гостра полеміка. Потім обговорюють найбільш спірні проблеми, дискусія -з яких може бути гострою і тривалою.
-Зазначений порядок дає змогу розпочати обговорення дискусійних проблем у спокійній обстановці, уникнути упередженості, послабити увагу емоційних факторів. Може бути рекомендований і інший підхід. Якщо у порядку денному кілька питань, першими доцільно обго-ворювати ті, які стосуються усіх присутніх, а потім у більш вузькому колі ті, що залишилися
- На нараду слід запрошувати не з міркувань
id: 12
Цитирования: 0,01%
"престижності",
а тих, хто може ефективно використати здобуту на ній інформацію, тобто залучати співробітників, від яких можна очікувати реального внеску у рішення обговорюваних проблем
-Значна частина роботи із документами може бути здійснена дистанційно шляхом:
: - -виконання обов'язків поза робочим місцем за допомогою службового або особистого обладнання (стаціонарний комп'ютер або ноутбук,
планшет, смартфон);
: - -використання інструментів спільного редагування одного електронного документа (Google Docs, Microsoft 365);
: - -використання хмарних сховищ (Google Drive, Microsoft One Drive, Dropbox) для обміну файлами будь-якого розміру та кількості;
: - -особистого зв'язку за допомогою миттєвих повідомлень, відео та аудіозв'язку, електронної пошти;
: - -запровадження системи електронного документообігу та відд-а-леного доступу до неї.
- -Під час відеоконференції є бажаним відразу після фіксування результатів поіменного голосування продемонструвати відповідний список учасникам засідання для уникнення непорозумінь та неправильного врахування голосу .
--Багатство мови визначається, насамперед, тим, наскільки великий активний словниковий запас того, хто виступає. Важливо також, як він вміє використовувати цей запас. Очевидно, що чим ширший активний запас, тим образнішою, виразнішою і самобутнішою є його м-ова.-
Досягненню мети багато в чому сприяє емоційність мови, що підвищує сприйняття, посилює вплив на аудиторію, активізує зв'язок між тим, хто виступає, і слухачами. Особливо це важливо під час полеміки або дискусії. Після закінчення доповіді (повідомле-ння, інформації) доповідач відповідає на запитання, які йому задають в усній або письмовій формі.
-Вміння формулювати запитання - важливий фактор управління дискусією. Крім того, особа, що проводить нараду, повинна вміти своєчасно переключати увагу з однієї теми на іншу, доречно акцентувати проблеми, вимагати від кожного учасника дискусії однозначно і ч-ітко висловлювати свою позицію. Відповідати на запитання необхідно і тоді, коли із доповіддю (у письмовій формі) учасники були ознайомлені заздалегідь.-
Визначальними характеристиками використання сучасних технологій є миттєве донесення інформації до відповідних осіб і надання їм можливості віддаленого опрацювання матеріалів. -При цьому, важливо максимально охопити такими системами інформування відповідних заінтересованих осіб. Це дозволить своєчасно залучити їх до роботи, врахувати їх думку, уникнути конфліктів у подальшому та вибудувати довіру у відносинах-.
-Важливо визнати, що чим вищий рівень використання сучасних електронних технологій та сервісів у звичайних умовах, тим легше їх
застосування і у надзвичайних ситуаціях.

-



-в-Список використаних джерел-
-1. -http-://-www-.-br-.-com-.-ua-/-referats-/-Culture-/74439-1.-html
-
2.-http-://-pidruchniki-.-com-/1061120740629/-dokumentoznavstvo-/-formi-_-kolektivnogo-_-obgovorennya-_-profesiynih-_-problem
-
3. -http-://-posibnyky-.-vntu-.-edu-.-ua-/-et-_-st-/-p-3-8.-html
-
4. -http-://-www-.-dilovamova-.-org-.-ua-/-category-/11-
-
5. Шевчук С.В. Практикум з української мови: Модульний курс: Підручник / Шевчук С.В., Лобода Т.М. - 3-е вид., виправ. І доповнен. - К.: Алерта, 2012. -С.696
6. -http-://-bombabooks-.-com-/-book-/3--etika---dilovogo---spilkuvannya---uchebnoe---posobie-/14--lekciya---kolektivne---obgovorennya---dilovix---problem-.-html-
7-.- -Веснин, В. Р. Практічеський менеджмент персоналу: допомога по кадровій роботі / В. Р Веснін. - Юристъ, 1998. -С- 496 .
-8-. - -Павлова, Л. Г. Основи ділового спілкування: учбова допомога / Л. Г Павлова; під ред. Л. А. Введенської. -2-е изд. - Ростов н/Д: Фенікс, 2009. --С.-331 -
9-. - -Сикачева И. і Курбатова Н. незалежні консультанти по управлінню персоналом, Техніка проведення наради // Консультант. - 2005. - 23.
-10-. - -Трофімов В. К. авт.-сост. Ділова етика. - Іжевськ.: ФГБОУ ВПО Іжевська ГСХА, 2012. -С.-352 -
11. -Биков В.Ю. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного
інформаційного простору системи освіти України: монографія / [В. В. Лапінський,-С.226
12. -Биков В. Ю. Дистанційне навчання в країнах Європи та США і
перспективи для України // Інформаційне забезпечення навчально-виховного
процесу: інноваційні засоби технології : монографія / [В. Ю. Биков, О. О. Гриценчук,-С.112-121
13. -Кубрак О.В.Етика ділового та повсякденного спілкування: навчальний посібник з етикету для студентів. - Суми: ВТД
id: 13
Цитирования: 0,02%
"Університетська книга",
2002. - -С.-208 -
14. -Коваль А.П. Культура ділового мовлення. - К.: Вища школа, 1982.
Палеха Ю.І. Ділова етика: Навч. посіб. - К.: Вид-во Європ. Ун0ту, 2002. - С.63-69, 140-153.
-15. -Радевич-Винницький Я. Етикет і культура спілкування: Навч. посіб. - К.: Знання, 2006. - С.223-234.
-16. -Сучасний політик: Практичний посібник політичного діяча. - К.: Фонд Едуардо Фрея (Нідерланди), 1998. - С.20-30.
-17. -Томан І. Мистецтво говорити: Пер. з чес. - К.: Політвидав України, 1989. - С.174-178.
-18. -Хміль Ф.І. Ділове спілкування: Навч. посіб. - К.: Академвидав, 2004. - С.111-154.
-19. -Чмут Т.К., Чайка Г.Л. Етика ділового спілкування: навч. посіб. - К.: Вікар, .162-178.
-20. -Шевчук С.В. Ділове мовлення для державних службовців: Навч. посіб. - К.: Арій, 2008. - С.88-113.
-21. -Веснин, В.Р. Практічеський менеджмент персоналу : допомога по кадровій роботі \ -С 21-23
22. -Павлов ,Л.Г. Основи ділового спілкування -С.18-20
23. Сикачева І., Курбатова Н. незалежні консультанти по управлінню персоналом , Техніка проведення наради \\Консультант .-2005.- 23.
24. Єсімов С.
С. Особливості правового режиму інформаційних систем з обробки персональних даних. Наук. вісн. -Львів. держ. ун-ту внутрішніх справ. Серія: Юридична. 2018. 1. С. 145 - 156.
25.Камінська Н. В. Захист персональних даних: проблеми внутрішньодержавного, наднаціонального і міжнародно-правового регулювання. Наук. вісн. Нац. акад. внутрішніх справ. 2015.- 3. С. 106 - 114.
26.Кардаш А. В. Інформація про особу та персональні дані: окремі аспекти співвідношення. Форум права. 2017. 4. C. 87 - 92.
27.Конвенція Ради Європи 108 про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних. -URL-: https://tzi.com.ua/konv_108.html.
28.Кохановська О. В. До питання про захист персональних даних в Україні. Вісн. Верховного Суду України. 2011. 6. С. 28 - 33.
29.Куценко Р. В. Поняття та склад персональних даних працівників за трудовим законодавством У-країни. Наук. вісн. публічного та приватного права. 2017. 2. С. 78 - 82.
30.Марущак А. І., Мельник К. С. Особливості обробки та захисту персональних даних у мережі Інтернет: європейський досвід та законодавство України. Інформаційна безпека людини, суспі-льства, держави. 2013. 3 (13). С. 19 - 25.
31.Мельник К. С. Обробка та захист персональних даних в соціальних мережах. Інформація і право. 2014. 3 (12). С. 64 - 69.
32.Мельник К. С. Теоретико-правовий зміст терміна
id: 14
Цитирования: 0,02%
"персональні дані".
Інформація і прав-о. 2013. 3 (9). С. 49 - 57.
33.Мельник К. С. Теоретичні та організаційно-правові засади захисту персональних даних в контексті євроінтеграції України
: монографія
; заг. ред. Пилипчук В.Г., Брижко В.М. Київ
: ТОВ
id: 15
Цитирования: 0,01%
"ПанТот".
2016. 126 с.
34.Обуховська Т.
К-ласифікація персональних даних та режиму доступу до них. Вісн. Нац. акад. держ. управління при Президентові України. 2013. 1. С. 97 - 104. -URL-: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2013_1_13.
35.Обуховська Т. І. Нормативно-правове забезпечення обробки та циркуляції персональних даних. Вісн. НАДУ. 2011. 4. С.
119 - 126.
36.Обуховська Т. І., Шуляк В. П. Персональні дані: теорія та реальність. Електронн-е урядування : міжнар. наук. фах. журн. 2011. 2. С.
76 - 88.
37.Персональні дані онлайн: проблеми регулювання та перспективи захисту. -URL-: https://rpr.org.ua/news/personal-ni-dani-onlayn-problemy-rehuliuvannia-ta-perspektyvy-zakhystu/.
38.
id: 16
Обнаружен Плагиат: 0,4%https://web-crawler.plagiarism-detect…
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення системи захисту персональних даних : Закон України від 03.07.2013 р. 383-VII.- URL: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/383-18.
39.Про внесення змін до
Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 03.04.2020 555-ІХ. Відомості Верховної Ради України. -2020. 19. Ст. 127.
40.Про Державну службу : Закон України від 10.12.2015 889-VIІІ. Відомості Верховної Ради України. 2016. 4. Ст. 43.
41.Шандрівська О. Є., Шандрівський А. Г. Компаративний аналіз розвитку інформаційно-комунікаційних технологій: пробл-ематика захисту персональних даних. Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика. 2020.
1 (67). С. 117 - 125.
42.General Data Protection Regulation (GDPR). URL: http://data.consilium.europa.eu/doc/document/ST-5419-2016-INIT/en/pdf.
43.Comm-unication
id: 17
Обнаружен Плагиат: 0,23%https://web-crawler.plagiarism-detect…
from the Commission to the European Parliament, the Council, the Economic and Social Committee and the Committee of the regions
id: 18
Цитирования: 0,13%
"A comprehensive approach on personal data protection in the European Union".
-URL-: //www.ec.europa.eu/health/ data_collection/ docs/ com_2010_0609_en.pdf-/-.

-

47

-

Заявление об ограничении ответственности:

Этот отчет должен быть правильно истолкован и проанализирован квалифицированным специалистом, который несет ответственность за оценку!

Любая информация, представленная в этом отчете, не является окончательной и подлежит ручному просмотру и анализу. Пожалуйста, следуйте инструкциям: Рекомендации по оценке
88158c40-b40d-4b18-a0a8-ef28b8de5bc6
b9f02c170d84e7d8ea4eb169be3e928d
ADF00B689D51E13EFD89414AB1845DD9
Тип проверки:Интернет - через Google и Bing