Онлайн-семінар «Сертифікація-2025: цілісність, незалежність, гнучкість»

Сучасна освіта потребує постійного вдосконалення, і одним із важливих інструментів для цього є сертифікація вчителів. Здобувачі вищої освіти НН ІМІТ, спеціальностей СО (Математика), відвідали онлайн-семінар «Сертифікація-2025: цілісність, незалежність, гнучкість», що відбувся 3 грудня, який став майданчиком для обговорення актуальних питань сертифікації та її ролі у професійному розвитку педагогів. 

   Метою заходу було ознайомлення освітян із ключовими аспектами реформованої системи сертифікації вчителів, яка буде запроваджена у 2025 році. Головні акценти було зроблено на таких принципах: 

1. Цілісність. Сертифікація має відображати весь спектр професійної компетентності вчителя: від педагогічної майстерності до застосування сучасних методів навчання. 

2. Незалежність. Процес сертифікації повинен бути об’єктивним та неупередженим, забезпечуючи рівні можливості для всіх педагогів. 

3. Гнучкість. Новий підхід до сертифікації дозволяє враховувати індивідуальні особливості кожного вчителя та специфіку його професійної діяльності. 

   Під час заходу спікери висвітлили кілька важливих тем: 

- Нові стандарти сертифікації. Учасників ознайомили з оновленими критеріями оцінювання, які спрямовані на розвиток професійної майстерності. 

- Роль саморефлексії. Наголошувалося на важливості аналізу власної педагогічної діяльності для успішного проходження сертифікації. 

- Переваги сертифікації. Педагоги, які успішно проходять сертифікацію, отримують не лише офіційне підтвердження своєї кваліфікації, а й додаткові можливості для кар’єрного зростання. 

Зворотний зв'язок від учасників підтвердив актуальність і цінність семінару. Педагоги відзначали, що новий формат сертифікації є значним кроком уперед, адже він враховує реальні потреби освітян та дає їм більше свободи у виборі методів роботи. 

  Онлайн-семінар «Сертифікація-2025» не лише допоміг вчителям краще зрозуміти нові підходи до професійного оцінювання, але й надихнув на подальший розвиток. Це був важливий крок на шляху до створення більш якісної та сучасної освітньої системи.

опубліковано: